Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG1, SDG11, SDG3

Startdatum

01-10-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

01-02-2025

Standplaats

Uden

Deadline

05-09-2024

Uurtarief

65 euro p/u

Sector

Overheid, Zorg en Welzijn



Even voorstellen. Wij zijn Maashorst. Een jonge gemeente met zes bruisende kernen, omgeven door natuur zoals je die nergens anders tegenkomt. Bij ons vind je het beste van twee werelden: alle voorzieningen in de buurt en toch ruimtelijk en omringd door groen wonen en werken. Dat we nieuw zijn, betekent dat we nog volop uitvinden wie we zijn en welke weg we gaan bewandelen. Spannend? Ja, soms wel. Maar het biedt ook ontzettend veel kansen.

Kandidaatomschrijving


Opdrachtomschrijving

  • Voeren van verdiepende intakegesprekken met inwoners (cliënten). Geven van informatie en advies, zorgen voor vraagverheldering, ondersteuning en activering gericht op zelfredzaamheid en participatie van inwoners.

  • Samen met de inwoners (cliënten) maken van een plan, met daarin passende (maatwerk) oplossingen, zoals de benutting van de eigen kracht, de mogelijkheden van sociale netwerken en voorliggende voorzieningen.

  • Voeren van regie op de eigen caseload. Samenwerken in de keten met collega’s en afleggen van huisbezoeken.


Interviewplanning


De interviews vinden plaats op donderdag 12 september in het gemeentehuis van de gemeente Maashorst, Markt 145 in Uden.

Eisen



  • HBO-opleidingUit het CV blijkt dat de kandidaat een afgeronde relevante HBO-opleiding heeft.

  • Kennis en ervaring WMO-consulentUit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft als WMO-consulent in een gemeentelijke organisatie.


Wensen



  • Ervaring WMO-consulent
    Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft als WMO-consulent in een gemeente.

  • InterviewBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
    Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Je hebt ervaring op het gebied van WMO, alternatieve compenserende voorzieningen, voorzieningen voor gehandicapten en huishoudelijke zorg; Goede redactionele, communicatieve en onderhandelingsvaardigheden; Een zakelijke, kritische en collegiale werkhouding; Klantgericht, daadkrachtig en resultaatgericht; Ervaring Suite sociaal domein; Beschikbaarheid.

  • Kennis Suite
    Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft met Suite van het sociaal domein.

  • Kennis en ervaring beschikken van begeleiding
    Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft met het beschikken van begeleiding.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.