Analist-landelijke asset dashboard
Rijkswaterstaat
Parttime
Zeeland
Geplaatst 2 maanden geleden
Vacature kenmerken
Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en werkt dagelijks aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland.
Opdrachtomschrijving:
De analist is verantwoordelijk voor de totstandkoming van specificaties waardoor de ontwikkelaars het Landelijke Asset Dashboard (hierna: LAD) kunnen bouwen. Taken omvatten onder meer: het selecteren van de beschikbare variabelen uit ODS, het ontwerpen van streaming data logic en het houden van interviews met asset managers.
De analist is proactief, heeft een grote mate van zelfstandigheid en neemt de opdrachtgever mee in de besluitvorming. Gevraagd en ongevraagd geeft de analist advies aan stakeholders over de ontwikkeling van het LAD. De analist verwerft zelfstandig zijn informatie en stemt met de stakeholders en de prioriteiten vast. De nauwe samenwerking met de ontwikkelaars zal zorgen voor een snelle ontwikkeling van het LAD. Het kunnen begrijpen van verschillende datatypes en data-tooling is onderdeel van de werkzaamheden.
Competenties:
-Communicatieve vaardigheden
-Zelfstandigheid
-Proactief zijn
Eisen:
1 Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 3 jaren kennis van en werkervaring met een complexe organisatie
2 Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal een bedrijfskunde opleiding op Hbo niveau
Wensen:
1 Mate waarin de kandidaat beschikt over aantoonbare kennis van en ervaring met technische data
2 Mate waarin de kandidaat beschikt over de genoemde competenties en vaardigheden (toetsbaar op basis van cv, motivatiebrief en/of mogelijk sollicitatiegesprek).
Eisen
- Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 3 jaren kennis van en werkervaring met een complexe organisatie
- Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal een bedrijfskunde opleiding op Hbo niveau
Wensen
- Mate waarin de kandidaat beschikt over aantoonbare kennis van en ervaring met technische data
- Mate waarin de kandidaat beschikt over de genoemde competenties en vaardigheden (toetsbaar op basis van cv, motivatiebrief en/of mogelijk sollicitatiegesprek).
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.