Fulltime
Gelderland
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG14, SDG15

Startdatum

16-09-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

31-08-2025

Standplaats

Nijmegen

Deadline

24-08-2024

Uurtarief

92 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Overheid



Als klantmanager behandel je de activiteit milieu in OW-aanvragen en de coördinatie van procedures en overige werkzaamheden binnen de afdeling vergunningverlening milieu. Het accent ligt bij de groep afvalbedrijven.

Verantwoordelijkheden

De opdrachtgevers van de ODRN zijn de provincie Gelderland en Overijssel, andere omgevingsdiensten en gemeenten in Gelderland. Voor afval bedrijven werken we met name voor provincie Gelderland en de gemeenten in de regio Nijmegen.

De medewerker voert voor deze opdrachtgevers de volgende werkzaamheden uit:

  • Beoordelen van de activiteit milieu in OW-aanvragen;

  • In dit kader, voeren van overleg met opdrachtgevers, bedrijven en adviseurs;

  • Behandelen van complexe (meervoudige) aanvragen Omgevingsvergunning voor complexe bedrijven in de sectoren afvalverwerking en/of procesindustrie/Seveso. Het accent zal op de eerste categorie bedrijven liggen;

  • Coördinatie, zowel intern als extern, van procedures. Hierbij wordt aandacht besteed aan alle stakeholders als ook aan aanpalende regelgeving (Waterwet, Wet natuurbescherming etc.)

  • In dit kader, voeren van overleg met  bedrijven, adviseurs en regionale omgevingsdiensten;

  • Beoordelen van rapportages of beantwoorden van inhoudelijke vragen van bedrijven of adviseurs;

  • Overige werkzaamheden passend binnen de zwaarte van de opdracht.


Het is ook mogelijk om deze opdracht met meerdere personen in te vullen. De gegevens van alle medewerkers moeten dan worden aangeleverd.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 16 september 2024 tot 31 augustus 2025 voor 24-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.

Eisen



  • Aantoonbare Kennis van, niet agrarische, BREF-documenten

  • Aantoonbare en recente ervaring op het gebied van vergunningverlening in vergunningverlening Milieu en ervaring met wabo- en OW-procedures bij o.a. afvalverwerkende bedrijven of de procesindustrie waarop de IPPC-richtlijn van toepassing is

  • Aantoonbare kennis van overige relevante regelgeving zoals Bibob, Waterwet en Wet natuurbescherming

  • Aantoonbare technische kennis van industriële processen en/of acceptatie- en verwerkingsbeleid afval en AO/IC

  • Relevante opleiding op HBO niveau

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe


Wensen



  • Aantoonbare kennis van afval

  • Ervaring met werken in een bestuurlijke omgeving

  • Technische HBO-opleiding

  • Vlot kunnen werken met geautomatiseerde systemen


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.