Parttime
Utrecht
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

21-08-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

27-08-2024

Standplaats

Utrecht

Deadline

20-08-2024

Uurtarief

110 euro p/u

Sector

ICT Informatievoorziening, Management



Vanwege ziekte vervanging zoeken we een Product Owner voor de teams TAB en IAM en
gedurende de zomervakantie van de andere Product Owner ook voor de andere teams.
Het gaat hier primair om de operationele zaken van de PO-rol.

Eisen
 Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Product Owner in een infrastructuur team
 Je hebt gedegen kennis van Identity and Access Management (IAM) en Technisch
Applicatiebeheer/Databasebeheer (TAB)
 Je hebt ervaring in het gebruik van Azure Devops als tool voor het managen van de work
loads van de teams.
 Je bent als snel-starter in staat om heel snel je weg te vinden in een nieuwe organisatie.
 Je hebt aantoonbaar werk- en denkniveau op HBO-niveau
 Je hebt kennis van ICT-beheer en service management (ITIL of USM)
 Je bent gewend om in een Agile omgeving te werken, bent in staat om het Agile
gedachtengoed en Agile werkwijze uit te dragen in een beheer organisatie en bent in
staat om in een zelfsturend team te functioneren
 Je bent analytisch vaardig en oplossing gericht
 Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
 Communicatief vaardig, vasthouden en tactisch

Competenties
Gemeente Utrecht adopteert het Agile gedachtengoed wat voordelen oplevert voor de
organisatie. Snel reageren op veranderende situaties en nieuwe eisen, nadrukkelijke
klantgerichtheid, snel succes en/of falen kunnen signaleren, effectieve samenwerking in en
tussen teams, focus op resultaat in plaats van op processen, effectieve kostenbeheersing en
medewerkers delen kennis. Om dit te kunnen doen hebben we mensen nodig met talent en
het vermogen mee te bewegen in de wendbaarheid van Agile.

DomstadIT verwacht van de medewerkers dat zij, ongeacht hun positie in de organisatie,
werken in het belang van het grotere geheel van de afdeling en daarvoor brede
basisvaardigheden hebben of ontwikkelen en de kennis m.b.t. de specialisatie actueel
houden. Van alle medewerkers wordt gevraagd rekening te houden met inzet buiten
kantoortijden, omdat ICT dienstverlening 24x7 uur geleverd wordt.

Eisen



  • De hierna volgende open vragen zijn bedoeld om de kandidaat te beoordelen. Het is daarom niet toegestaan dat hiervoor gebruik wordt gemaakt van AI.
    U verklaart hier geen gebruik te maken van AI.- Geen AI gebruikt.
    - Wel AI gebruikt.

  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld.
    Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

  • Kandidaat heeft aantoonbaar werk- en denkniveau op HBO-niveau.
    Beargumenteer waarom kandidaat voldoet aan deze eis.

  • Kandidaat heeft minmaal 3 jaar ervaring als Product Owner in een infrastructuurteam.

  • Kandidaat moet fulltime (24 tot 36) uur beschikbaar zijn verdeeld over 5 dagen per week.

  • Ons team houdt als professionals haar omgevingen in de lucht. Als team zijn zij buiten werktijden bereikbaar om in geval van een grote verstoring in te grijpen. Dit gebeurt zelden tot nooit. Wij verwachten dat de externe kandidaten meedoen in deze werkwijze.
    Eventueel gemaakte uren kunnen tegen normaal tarief worden gefactureerd.

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

  • Voeg hier je CV toe.
    Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.

  • Wij werken hybride. Gemiddeld werkt de kandidaat 2 dagen per week op kantoor en 2 dagen thuis.
    Werken vanuit het buitenland is niet toegestaan, tenzij dat vooraf is afgestemd.
    Van onze externe kandidaten verwachten wij dat zij een geschikte thuiswerkplek hebben.


Wensen



  • Kandidaat heeft ervaring in het gebruik van Azure Devops als tool voor het managen van de workloads van teams.Licht toe hoe je Devops gebruikt hebt.

  • Kandidaat heeft gedegen kennis van Identity and Access Management (IAM) in een  complexe omgeving.- Gewerkt als specialist/consulant
    - Meer dan 3 jaar ervaring als Senior Specialist/consultant
    - Meer dan 3 jaar ervaring als Product Owner IAM.

  • Kandidaat heeft gedegen kennis van Technisch Applicatiebeheer/Databasebeheer (TAB).- Gewerkt als speciliast/consultant.
    - Meer dan 3 jaar ervaring als Senior Specialist/consultant
    - Meer dan 3 jaar ervaring als Product Owner TAB/DBA

  • Kandidaat is als een snel-starter in staat om heel snel zijn/haar weg te vinden in een nieuwe organisatie.Geef een concreet vo0orbeeld wat deze competentie onderbouwd.

  • Per wanneer en  voor hoeveel uren per week is de kandidaat beschikbaar.

  • Wij gaan ervan uit dat de kandidaat gedurende het jaar voldoende rust neemt en daarom minimaal 4 weken vakantie neemt. Zonder expliciete toestemming van de opdrachtgever is het niet toegestaan om meer dan 48 weken op jaarbasis te factureren (eventueel omgerekend op basis van de werkelijke contractweken).

  • Wij werken met de teams met Product Owners, Scrum Masters en Supplymanagers.Beschrijf op hoofdlijnen hoe je kandidaat de rolverdeling tussen deze personen ziet.


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Niek Ros op +31 6 57 488 615 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.