Fulltime
Utrecht
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG10, SDG3, SDG4

Startdatum

21-08-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

21-02-2025

Standplaats

Zeist

Deadline

20-08-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Overheid, Zorg en Welzijn



De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer!

In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.

Opdracht
Als Senior Adviseur Sociaal Domein kijk en luister je goed naar wat er leeft in de samenleving. Je weet signalen om te zetten in daden die de zorg voor de jeugd verbeteren. Samen met partners zoals het CJG, SAVE en jeugdhulpaanbieders ga jij aan de slag met het (door)ontwikkelen van het jeugdzorglandschap. Dat doe je niet alleen voor vraagstukken binnen onze gemeentegrenzen, maar ook voor de regio. Ook ga je aan de slag als projectleider van (regionale) projecten op diverse kinder- en jeugdthema’s . Met aanbieders van jeugdhulp voer je contractgesprekken. Je schakelt gemakkelijk op beleidsniveau met onze partners in het veld. Verder ben je goed op de hoogte wat er op rijksniveau op het gebied van jeugd (hervormingsagenda) en breder in het sociaal domein speelt. Indien nodig vertaal je dit naar heldere college- en of raadsvoorstellen.

Je werkt aan teambrede, soms integrale opgaven. De hectiek en afwisseling van veel onderwerpen past jou goed. Je houdt lokaal het gemeentebestuur en de raad proactief aangesloten en je weet tijdig het juiste resultaat te behalen. Ook regionaal zorg je ervoor dat wethouders jeugd goed aangesloten blijven. Soms is er hernieuwde focus nodig om tot het juiste resultaat voor de langere termijn te komen. Je benut de denkkracht van de samenleving en creëert enthousiasme, begrip en draagvlak bij alle betrokkenen.

Competenties
Proactief;
- Resultaatgericht;
- Enthousiast;
- In staat draagvlak te creëren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja


Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 26 augustus 2024, in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 23 augustus 2024bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Eisen



  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor afgerond;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur binnen het sociaal domein;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;

  • Aantoonbare werkervaring binnen het jeugd werkveld;

  • Aantoonbare werkervaring in het doorontwikkeling in samenwerking met verschillende stakeholders op beleidsniveau.

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur binnen het sociaal domein;


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Niek Ros op +31 6 57 488 615 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.