Parttime
Zuid-Holland
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG6, SDG9

Startdatum

19-08-2024

Aantal uur per week

16 uur p/w

Einddatum

19-08-2026

Standplaats

Leidschendam

Deadline

18-08-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Infra, Overheid, Project- en Programmamanagement, Techniek



Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.

Over de afdeling Stadsbeheer (SB)
Werken voor Stadsbeheer is werken voor een van de meest diverse afdelingen binnen de gemeente. Hier verander je op een creatieve, veilige en duurzame manier de buitenruimte. Zowel boven als onder de grond. We steken de handen uit de mouwen om een omgewaaide boom weg te halen, analyseren verkeersdata en werken aan projecten waarbij we binnen een paar jaar de omgeving veranderen. Kortom, een afdeling vol daadkracht en dynamiek.

Opdracht
De afdeling Stadsbeheer heeft in voorbereiding de mechanische en elektrotechnische renovatie van 169 stuks drukrioleringsgemalen (DR) met dochterkasten en ca. 30 stuks voedingskasten. De aanbestedingsfase van een raamovereenkomst is doorlopen en gunningsbeslissing is genomen.

Het gegund renovatieproject bestaat uit twee uitvoeringsfasen. De eerste fase (1e deelopdracht) voor renovatie 109 stuks DR is voorbereid, pompkeuze is gedaan en gereed voor de uitvoering. Voor de 2e deelopdracht moet je de voorbereiding doen om het om te zetten in een deelopdracht. Ook de uitwerking van de pompkeuze in samenwerking met een deskundigbureau behoort tot je werkzaamheden en het organiseren van eventueel veldwerk. Ook geef je afzonderlijke uitwerking aan vervanging en/of uitbreiding van afsluiters en ontluchters in persleidingen van het drukrioleringssyteem.

We zoeken een vakinhoudelijke projectleider/directievoerder die sturing geeft aan de werkzaamheden voor de renovatie. Vanuit jouw ruime ervaring met de aansturing van civieltechnische projecten begeleidt je de voorbereiding, de uitvoering van de raamovereenkomst en de overdracht naar beheer. Jij bent de verbindende schakel tussen de projectorganisatie van NAD Gemalenbeheer (NADG), de interne organisatie en de ambtelijk opdrachtgever. Jij bewaakt risico’s voor het project in relatie tot andere gemeentelijke projecten. Ook ben je verantwoordelijk voor het tijdig betrekken van andere afdelingen binnen de eigen gemeentelijke organisatie en externe adviesbureaus. Daarnaast ben je mede ambassadeur van het project binnen en buiten de organisatie. Indien nodig draag je zorg voor het organiseren van bewonersbijeenkomsten en  benodigde bewonerscommunicatie en regel  je in overleg tijdige publicatie in gemeentelijke media. Om dit mogelijk te maken spreek je de taal van de techneut en ben je ook sparringpartner voor hen en de andere stakeholders (o.a Stedin, Staatsbosbeheer en Provincie Zuid-Holland).

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A.

Benodigd aantal professionals
1. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot en met vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdagochtend 22 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 21 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met XDM, benoem waar deze is opgedaan;

  • Aantoonbare werkervaring met elektrische en mechanische renovatiewerkzaamheden aan drukriolering en rioolgemalen in de afgelopen 5 jaar, benoem waar deze is opgedaan;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van civieltechnische projectleiding en directievoering;

  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;

  • Uiterlijk per 2 september 2024 beschikbaar voor gemiddeld 16 uur per week;

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. Met behulp van onze afdeling ICT wordt software geïnstalleerd om zowel thuis als op kantoor te kunnen werken;


Wensen



  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met participatietrajecten, benoem waar deze is opgedaan.

  • Minimaal 3 aar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van civiele techniek of waterbouw binnen een gemeente;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider/directievoerder van elektrische en mechanische renovatiewerkzaamheden aan drukriolering;

  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding in de richting van civiele techniek of watermanagement;


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.