Parttime
Utrecht
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG17, SDG3, SDG9

Startdatum

19-08-2024

Aantal uur per week

0 uur p/w

Einddatum

01-03-2025

Standplaats

Nederland

Deadline

18-08-2024

Uurtarief

115 euro p/u

Sector

ICT Informatievoorziening



Zorginstituut Nederland zoekt een Informatieanalist iStandaarden in de periode van 2 september 2024 tot en met 28 februari 2025 voor gemiddeld 12 uren per week. Als Informatieanalist iStandaarden hou je je bezig met het ontwikkelen, opzetten en uitwerken van Pagina 3 van 8 functionele en technische specificaties voor de iStandaarden in het Pgb domein. Samen met je collega’s werk je aan de iStandaarden om de processen van ketenpartijen goed te ondersteunen. Als informatieanalist heb je contacten met verschillende ketenpartners, zoals zorgkantoren en gemeenten. Je onderzoekt de functionele wensen van ketenpartijen en analyseert de technische mogelijkheden om deze wijzigingen op te nemen in de informatiestandaard. Je werkt de technische oplossingen uit in heldere analyses die to the point zijn en passen binnen de ontwerprichtlijnen van de informatiestandaarden en binnen de gestelde deadlines, die mede bepaald worden door bijeenkomsten met ketenpartijen. Je kunt de functionele en technische impact inschatten voor de hele keten en biedt ondersteuning bij de implementatie van de iStandaarden.

Eisen



  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 12 uren per week gedurende de periode tussen 2 september 2024 en 1 maart 2025 (werkzaam op locatie van Zorginstituut Nederland).

  • Kennis en expertise: Uit het CV en aangeleverde motivatiebrief blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over:Minimaal zeven jaar aantoonbare ervaring met het beheer en doorontwikkeling van informatiestandaarden.
    Minimaal zeven jaar ervaring met het implementeren van iStandaarden in softwaresystemen in zorgketens
    Kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring met ketentesten in zorgketens.
    Kandidaat heeft minimaal drie projecten heeft uitgevoerd met het analyseren van complexe vraagstukken inclusief de wijze waarop de kandidaat de verschillende oplossingsrichtingen heeft uitgewerkt binnen de Wlz, Sociaal domein, of Pgb;
    Minimaal zeven jaar ervaring met het opstellen van complexe technische specificaties in de zorgketen;
    Minimaal zeven jaar ervaring met ketensamenwerking in de zorgketen

  • VOG: Bij aanstelling moet een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) worden overlegd.

  • Vormvereiste: Inschrijver levert 1 CV en 1 motivatiebrief van een kandidaat aan.


Wensen



  • Kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring met ketentesten in zorgketens. Dit moet blijken uit het CV en/of motivatiebrief- 3 tot 5 jaar
    - 5 jaar of meer jaren

  • Kandidaat heeft minimaal drie projecten uitgevoerd waarin complexe vraagstukken zijn geanalyseerd in zorgketens. Dit moet blijken uit het CV en/of motivatiebrief- Minder dan 4 projecten
    - 4 projecten
    - 5 projecten of meer

  • Kandidaat heeft minimaal zeven jaar ervaring met het implementeren van iStandaarden in softwaresystemen in de zorgketen. Dit moet blijken uit het CV en/of motivatiebrief- 7 Jaar
    - Tussen 8 en 10 jaar
    - 10 of meer jaren

  • Kandidaat heeft minimaal zeven jaar ervaring met werken in complexe zorgketens. NB We spreken van ketensamenwerking wanneer verschillende organisaties samen verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van een proces. We hebben het expliciet niet over samenwerking tussen klant en leverancier, of afdelingen binnen een organisatie. Dit moet blijken uit het CV en/of motivatiebrief.- 7 Jaar
    - Tussen 8 en 10 jaar
    - 10 of meer jaren


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.