Parttime
Utrecht
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG15, SDG9

Startdatum

16-09-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

01-07-2025

Standplaats

Utrecht

Deadline

18-08-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Inkoop, Project- en Programmamanagement



In de gemeente Utrecht zorgen ongeveer 90.000 kolken ervoor dat regenwater afgevoerd wordt naar het oppervlaktewater of de riolering. Het onderhoud van deze kolken wordt gedaan door een externe partner via een samenwerkingsovereenkomst. Deze partner handelt ook alle voorkomende meldingen af.

Inwoners en gebruikers van de openbare ruimte kunnen water gerelateerde klachten/ overlastmeldingen direct doorgeven via ons meldsysteem aan de huidige samenwerkingspartner. Deze partner handelt de meldingen (jaarlijks 3500 stuks) proactief af. De huidige samenwerkingspartner rapporteert over financiële indicatoren, risicobeheersing en kwaliteitsdoelstellingen. Het huidige contract "kolken en meldingen" loopt af in juni 2025 na een looptijd van acht jaar.

Vanaf maart 2024 is een team begonnen met het proces om een nieuw contract af te sluiten. Vanwege personele veranderingen zoeken we een projectmanager om dit inkoopproces te leiden, tot en met de contractering van een nieuwe partner, en om het nieuwe contract goed over te dragen aan de toekomstige projectmanager.

Je taken zijn:
De projectmanager is namens WRG (Water, Riolering en Gemalen) het eerste aanspreekpunt voor de aanbesteding van een nieuwe opdracht voor kolken en meldingen. De projectmanager is verantwoordelijk voor de voorbereiding en uitvoering van de aanbesteding van de nieuwe samenwerkingsovereenkomst, in opdracht van de assetmanager. De projectmanager rapporteert regelmatig over de voortgang en krijgt ondersteuning van projectvoorbereiders, adviseurs en inkoopprofessionals.
-    Leidinggeven aan het verwervingsteam binnen WRG
-    Evalueren van het huidige contract
-    Bepalen en vaststellen van de scope inclusief budget, risicomatrix en kwaliteitsdoelstellingen
-    Overdragen van het nieuwe contract
-    Vertalen van initiatieven naar concrete opdrachten
-    Opdrachtgeverschap voor de benodigde onderzoeken en projecten
-    Budgetbewaking voor deelcontracten en projecten
-    Bijdragen aan het evaluatieproces
-    Uitvoering geven aan het inkoopjaarplan

Jij hebt:
-    Minimaal hbo werk- en denkniveau;
-    Minimaal 3 jaar werkervaring als project/programmaleider;
-    Ervaring met Europese aanbestedingen (best value);
-    Ervaring met ketensamenwerking;
-    Affiniteit met stedelijk water.

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zo’n inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen?  Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten: 
Gesprekken zijn gepland in overleg. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beëindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Eisen



  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld.
    Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

  • Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau:


Wensen



  • Aantal jaren werkervaring als Project/Programmaleider:- 0 tot 3 jaar
    - 3 tot 5 jaar
    - Meer dan 5 jaar

  • Je beschikt over ervaring met Europese aanbestedingen (best value):

  • Omschrijf jouw affiniteit met stedelijk water.

  • Omschrijf jouw ervaring met ketensamenwerking.

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

  • Voeg hier je CV toe.
    Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.