Parttime
Noord-Holland
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG3

Startdatum

27-08-2024

Aantal uur per week

16 uur p/w

Einddatum

27-04-2026

Standplaats

Bussum

Deadline

26-08-2024

Uurtarief

95 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Overheid, Project- en Programmamanagement, Zorg en Welzijn



De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.

De RVE GGD is de gemeentelijke gezondheidsdienst van zes, (Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Wijdemeren) gemeenten in de regio Gooi en Vechtstreek. GGD Gooi en Vechtstreek is een actieve organisatie binnen de openbare gezondheidszorg, die zich inzet op diverse terreinen.

Denk aan onderzoek naar ziekte en gezondheid in de regio, gezondheidsbevordering. Infectieziektebestrijding, jeugdgezondheidszorg en medische milieukunde. We geven vaccinaties en houden toezicht op de kinderdagverblijven, tattooshops en bordelen. Wij zijn er niet alleen voor de inwoners. De GGD adviseert gemeenten, scholen en organisaties bij hun beleid en activiteiten op het gebied van gezondheid. En bij het inrichten van de omgeving om gezond en veilig actief te zijn.

Opdracht
Wij zijn op zoek naar een ervaren programmaleider / adviseur gezondheidsbevordering die bekend is met het sociaal domein en het thema gezondheid en ondersteuning. De ideale kandidaat heeft affiniteit met Zorg en Veiligheid.

De kandidaat heeft ervaring met het werken aan het project Preventie & Handhavingsplan alcohol en drugs en preventie.
- Voeren van de regie op de preventieve activiteiten uit het Preventie & Handhavingsplan alcohol en drugs en Bescherming & Opvang.
- Zorgen voor ambtelijke en bestuurlijke afstemming rondom deze thema’s.
- Coördineren van de samenwerking met lokale en regionale partners rondom deze thema’s.
- Coördineren van diverse publiekscampagnes
- Adviseren van gemeenten.
- Organiseren van (digitale) bijeenkomsten voor gemeenten en andere stakeholders in de regio.

Competenties

  • analytisch en creatief, in mogelijkheden kunnen denken.

  • plannen op een heldere wijze formuleren en met goed onderbouwde voorstellen

  • draagvlak creëren.

  • zelfstandig, neemt initiatief en toont lef.

  • goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

  • een teamspeler die het leuk vindt om samen te werken met anderen.

  • proactief, weet van aanpakken en kunt snel schakelen.

  • politiek bestuurlijke sensitiviteit.


Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. De functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: ☒Ma – ☒Di – ☒Wo – ☒Do – ☒Vr – ☐Za – ☐Zo

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 36.  De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 29 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar;

  • Een afgeronde opleiding op hbo niveau;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het sociaal domein gericht op het thema gezondheid en ondersteuning met aantoonbare affiniteit op thema’s als preventie middelengebruik en handhaving (licht dit duidelijk toe in het cv);

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met programma- of projectmanagement inclusief het betrekken en verbinden van stakeholders (licht dit duidelijk toe in het cv);


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met lokale en regionale partners rondom handhaving thema’s.

  • Minimaal 5 Jaar aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein gericht op het thema gezondheid en ondersteuning met aantoonbare affiniteit op thema’s als preventie middelengebruik en handhaving (licht dit duidelijk toe in het cv);

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met programma- of projectmanagement inclusief het betrekken en verbinden van stakeholders (licht dit duidelijk toe in het cv);


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.