Parttime
Utrecht
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG7, SDG9

Startdatum

09-08-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

09-08-2025

Standplaats

Westbroek

Deadline

08-08-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Energie, Overheid, Project- en Programmamanagement



Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.

Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.

Opdracht
Algemeen
Je bent een zelfstandig werkende projectmedewerker die het leuk vindt om projectleiders te ondersteunen op diverse vlakken. Je bent creatief in brede zin en flexibel in je aanpak. De werkzaamheden voor het team zijn divers en daar wordt je blij van. Je bent duidelijk in je communicatie, je staat stevig in je schoenen en kunt goed om gaan met deadlines. Je bent breed geïnteresseerd in duurzaamheid en je hebt bij voorkeur ervaring in de energietransitie.

Wat wordt er zoal van je verwacht:

  • Gis mapping

  • Bijhouden en professionaliseren database (oa isolatie, zon op dak etc.)

  • Het opstellen/samenstellen van nieuwsbrief, input actief ophalen bij collega’s

  • Opstellen en afstemmen communicatie energietransitie (website, socials, etc.)

  • Gemeentelijke website verder opbouwen op het gebied energietransitie

  • Project sites up to date houden, zoals JouwHuisSlimmer,

  • Inregelen communicatie bij acties.

  • Notuleren bij bijeenkomsten/vergaderingen

  • (Op)Maken van presentaties & rapporten

  • Brieven opstellen/uitzetten

  • Participatie bijeenkomsten – organiseren & faciliteren


Competenties

  • Je bent resultaatgericht en je hebt overtuigingskracht

  • Je bent zelfstandig en werkt graag samen

  • Je neemt graag initiatief en bent oplossingsgericht

  • Werken onder tijdsdruk vind je geen probleem

  • Je kunt uitstekend plannen en organiseren


Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 15 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 14 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze uitvraag.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring met GIS;

  • Aantoonbare werkervaring met communicatie, planning en uitvoering (omschrijf duidelijk in het cv);

  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van communicatie-/marketing en/of duurzaamheid;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als assistent projectleider/projectmedewerker;

  • Uiterlijk beschikbaar per 19 augustus 2024, voor minimaal 12 maanden;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring Office & Adobe;

  • Aantoonbare werkervaring binnen het werkveld energietransitie.

  • Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke communicatie & participatie processen;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als assistent projectleider/projectmedewerker;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met werken bij of voor een overheidsinstantie;


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.