Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG3, SDG9

Startdatum

08-08-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

08-02-2025

Standplaats

Wassenaar

Deadline

07-08-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Administratief Secretarieel, Management, Overheid



Je komt te werken voor een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten.

Spreekt onze werkcultuur met de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw reactie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.

Opdracht
Het coördineren en beheren van een complexe administratie binnen het sociaal domein. Belangrijke taken zijn het controleren van gegevens (denk aan het controleren geleverde diensten), het administratief ondersteunen van Wmo- en Jeugdconsulenten, het uitvoeren van de financiële administratie (facturen beoordelen) aanleveren van rapportages en het verwerken van verzoeken om toewijzing en/of wijziging (Jeugdwet), input leveren applicatie-/functioneel beheer en het verbeteren van bestaande administratieve processen en/of systemen.

Competenties
Verantwoordelijkheid - Komt gemaakte afspraken na en accepteert de gevolgen die voorvloeien uit het eigen handelen;
Analytisch vermogen - Signaleert problemen; herkent belangrijke informatie; legt verbanden tussen gegevens. Spoort mogelijke oorzaken van problemen op; zoekt ter zake doende gegevens;
Kwaliteitsgerichtheid - Is zich ervan bewust dat het te leveren product moet voldoen aan gestelde eisen, normen en prioriteiten en handelt hiernaar. Legt verantwoording af voor het gerealiseerde kwaliteitsniveau. Streeft naar continue kwaliteitsverbetering;
Nauwkeurigheid - Verricht werkzaamheden met een grote mate van accuratesse.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wassenaar zijn gepland in de week van 12 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 12 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring met de WMO en de Jeugdwet (benoem waar deze is opgedaan).

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO4 niveau in de richting van administratie, financieel of sociaal juridisch.

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het beheren/coördineren van een administratie binnen het sociale domein;


Wensen



  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de WMO en de Jeugdwet (benoem waar deze is opgedaan)

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheren/coördineren van facturatieprocessen, prestatie akkoord verklaringen én P&C-cyclus (duidelijk weergeven in het cv)

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het uitvoeren of coördineren van financiële administratie binnen het sociaal domein


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.