Fulltime
Noord-Holland
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG7, SDG9

Startdatum

19-08-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

19-08-2025

Standplaats

Amsterdam

Deadline

18-08-2024

Uurtarief

125 euro p/u

Sector

Facilitaire dienstverlening, Project- en Programmamanagement, Techniek



Voor het team Facilitaire Zaken zoeken we een Senior Technisch
Projectmanager met kennis van bouwkunde en installaties in
kantoorgebouwen die eveneens over een hoge mate van
zelfredzaamheid beschikt.

Waternet wil toekomstbestendig invulling geven aan het centraal
beheer van haar vastgoedportefeuille (kantoren, werkplaatsen en
magazijnen).
Op dit moment is er geen eenduidige visie op het beheer en onderhoud
van al het vastgoed van Waternet.

Het programma heeft o.a. de volgende doelstelling:
• Invulling geven aan de wens van de directie om centraal te
huisvesten, beheer en onderhoud uit te voeren in samenhang
met de ontwikkelingen op het gebied van het gebruik van de
kantoorruimtes (vanuit historie naar een toekomstbestendige
invulling van huisvesting)
Het programma geeft hier invulling aan door het uitvoeren van diverse
projecten, zoals bijv:
• Uitwerken Strategisch Huisvesting Plan
• Uitwerken visie op Centraal vastgoed beheer
• Opstellen gebouw dossiers
Binnen het cluster gebouwbeheer en het cluster workplace zijn er
diverse projecten die reeds lopen of binnenkort gaan starten, zoals
bijv.:
• Legionella aanpassingen
• Vervangen armaturen kantoor- en noodverlichting
• Rapporteren en implementeren diverse duurzaamheid
maatregelen
• Verbouwing directie vloer
• Vervangen tourniquet
• Verbouwing meldkamer
De Technisch projectmanager gaan dus op diverse
onderdelen/projecten aan de slag en niet 1 afgebakend project.

Management:
• Definiëren van doelen en planning
• Opstellen projectplan (startdocument)
• Delegeren van opdrachten, controleren van voortgang,
uitvoering en oplevering

• Verantwoordelijk voor het bereiken van het projectresultaat
binnen de vooraf gestelde randvoorwaarden ten aanzien van
tijd, geld en kwaliteit met bijbehorende kaders.
• Zowel intern projectteam als externe leveranciers aansturen
• Rapporteren en communiceren op verschillende niveaus, zowel
strategisch, tactisch als operationeel
Communicatie:
• Verantwoordelijk voor externe en interne, formele en informele
communicatie
• Organiseren van projectteam overleggen
• Rapportages maken over de voortgang en gemaakte
afspraken
• Overleg met opdrachtgevers
Expertise :
• Vakinhoudelijke kennis en relevante ervaring is noodzakelijk
• In staat de vereiste kwaliteit te toetsen
• Vakinhoudelijke kennis en m.n. beoordeling van resultaat is
een belangrijke taak.
Algemeen:
• Continuïteit in het hele proces is een vereiste
• Vakinhoudelijke kennis en m.n. beoordeling van resultaat is
een belangrijk issue.
• Bekend zijn met het leiden van projecten in een kantoor en de
daar geldende richtlijnen/ rekening houden met de
kantoorgebruikers
• Vaste projectleider voor de B- en E-/W- projecten van FZ op
het hoofdkantoor.
• Werklocatie: Hoofdkantoor Waternet (goed bereikbaar met
OV, betaald parkeren)

Als nieuwe collega kom je terecht in programma team strategische
huisvesting. Vanuit dit team worden diverse huisvesting projecten
integraal aangestuurd. Dit betreffen projecten met raakvlakken op
zowel B- en E-/W- als op werkplekconcept en inrichting.

Eisen



  • Ervaring met het uitvoeren van Technische projecten
    binnen een bewoonde kantooromgeving.

  • In het bezit van VCA-VOL of bereid deze tegen eigen
    kosten op korte termijn te behalen

  • Kennis van aanbestedingstrajecten

  • Minimaal 7 jaar ervaring als technisch
    projectmanager/leider

  • Minimaal in het bezit van een technische HBO-diploma


Wensen



  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 1 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten.Ervaring met werken bij een (semi)overheidsinstantie

    - 5 jaar of meer
    - 3 tot 5 jaar
    - 1 t/m 2 jaar
    - 0 tot 1 jaar

  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 2 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten.Kennis van technische wet- en regelgeving

  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 3 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten.Kennis van werkvergunningen

  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 4 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten.Kennis van werkvergunningen


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.