Business process manager
Hogeschool Saxion
Parttime
Overijssel
Geplaatst 3 maanden geleden
Vacature kenmerken
Voor Hogeschool Saxion zijn wij op zoek naar een Business Process Manager:
Saxion biedt toekomstgericht en flexibel onderwijs. Voorbereid op de vragen van morgen en afgestemd op ieders persoonlijke talenten en capaciteiten. Ze leren de studenten om met een brede blik naar maatschappelijke vraagstukken te kijken en hiervoor praktische oplossingen te bedenken. Ze stappen hierbij over grenzen van vakgebieden heen. Zij geloven dat doeners met denkkracht het verschil kunnen maken in de wereld van morgen en daarmee vormgeven aan de beroepen van de toekomst.
Als Business Process Manager lever jij een belangrijke bijdrage aan de veranderagenda van Saxion. Je hebt helder welke processen we kunnen verbeteren en de overtuigingskracht om dit gedragen te krijgen in de organisatie. Zo maak jij het verschil in de wereld van morgen.
Ben jij communicatief sterk en werk je van nature makkelijk samen? Dan ben je wellicht de persoon om tijdelijk ons team te versterken.
Dit ga je doen als Business Process Manager
Als onafhankelijke en resultaatgerichte professional werk je met collega’s zoals Informatiemanagers en Informatiearchitecten o.a. aan de procescomponenten van projecten van vooronderzoek, aanbesteding en implementatie voor de Saxion bedrijfsvoering en onderwijslogistiek. Daarnaast ga je bezig met procesoptimalisaties binnen de eigen dienst. Je verbetert de integrale procesketen met focus op eindgebruikers en draagt bij aan impactanalyses en businesscases. Je adviseert proactief over professionalisering en modernisering van processen in de informatievoorziening.
Kennis en ervaring
• Ervaring met bedrijfsprocessen optimaliseren;
• Ervaring met implementeren van verandertrajecten;
• Kennis van Lean Six Sigma is een pré;
• Minimaal 5 jaar relevante werkervaring.
- Locatie: Enschede, Deventer en Hybride. Graag in de motivatie aangeven welke dag de voorkeur naar uitgaat.
- Terugkoppeling volgt op vrijdag 9 augustus.
- Intakegesprekken staan gepland op maandag 12 augustus en dinsdag 13 augustus via Teams.
Eisen
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd
- Ervaring met bedrijfsprocessen optimaliseren
- Ervaring met implementeren van verandertrajecten
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
Wensen
- Kennis van Lean Six Sigma
Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.