Parttime
Overijssel
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG17, SDG9

Startdatum

09-09-2024

Aantal uur per week

8 uur p/w

Einddatum

08-09-2026

Standplaats

Zwolle

Deadline

28-08-2024

Uurtarief

115 euro p/u

Sector

Inkoop



Wij zoeken een Senior Inkoopadviseur voor het inkopen van Vervoer 

Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan een uitdagend project voor de gemeenten Zwolle, Ommen, Dalfsen, Kampen, Zwartewaterland, Staphorst en Olst-Wijhe? En vind jij het belangrijk dat vervoer goed is geregeld voor kwetsbare inwoners van deze gemeenten?

Lees dan verder want wij zoeken een ervaren Senior Inkoopadviseur met een creatieve visie en sterke resultaatgerichtheid, die doelgroepenvervoer gaat inkopen voor deze gemeenten. De gemeente Zwolle treedt op als penvoerder bij de aanbesteding.

Wat ga je doen?
Als Senior Inkoopadviseur werk je intensief samen met de projectleider, gemeenten, contractmanagers en projectmedewerkers, waarbij jij het strategische en tactische deel van de aanbesteding vervoer leidt en uitvoert. Jouw rol is cruciaal in het begeleiden en adviseren van de gemeenten naar het gewenste inkoopresultaat. Je kunt door je kennis en ervaring deze rol zelfstandig vervullen, er is geen sprake van een gezagsverhouding. Indien nodig kunnen we je versterken vanuit SSC-Ons op operationele onderdelen.

Jouw taken omvatten:

  • Begeleiden van de aanbesteding doelgroepenvervoer, waarbij je verantwoordelijk bent voor het gehele inkoopproces.



  • Strategisch adviseren en actief meedenken met de gemeenten om hun behoeften te identificeren en te vervullen.



  • Samenwerken met diverse belanghebbenden, je neemt de lead bij het schrijven van aanbestedingsdocumenten, stelt procedures op en waarborgt deze.



  • Advies geven aan interne stakeholders over inkoopvraagstukken en strategieën, gebaseerd op je expertise en marktkennis en marktanalyse.


Dit neem je mee:

  • Academisch werk- en denkniveau, aangevuld met relevante opleidingen zoals NEVI I en II.



  • Minimaal 5 jaar ervaring met complexe Europese aanbestedingsprocedures.



  • Bewezen ervaring met inkoop van doelgroepenvervoer.



  • Bewezen ervaring met (regionale) aanbestedingstrajecten van meerdere aanbestedende diensten.



  • Uitstekende plannings- en organisatievaardigheden, met een talent voor overtuigen en enthousiasmeren. Zo bereid je marktconsultaties voor en ga je met aanbieders in dialoog en ben je verantwoordelijk voor een correct vervolg hierop.



  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatie vaardigheden. In staat om iets ingewikkelds op een simpele wijze onder woorden te brengen en op te schrijven.



  • In staat om op zowel ambtelijk als bestuurlijk niveau af te stemmen over de stand van zaken en benodigde keuzes op te halen tijdens alle fases van het inkoopproces.



  • Je hebt de mogelijkheid om in de periode van 1 september 2024 tot en met 1 september 2026 ca. 600 - 800 inkoopuren te kunnen leveren. Daadwerkelijke inzet in samenhang met projectleider nader in te vullen.


Dit ben jij:

  • Je hebt een scherp analytisch vermogen en bent een kei in adviseren.



  • Je hebt een hands-on mentaliteit en bent sterk in plannen en organiseren.



  • Je bent een teamspeler en ontmoet graag nieuwe mensen.



  • Je krijgt energie van complexe vraagstukken.



  • Je bent klaar om een verschil te maken!


Dit krijg je van ons?

  • Marktconform uurtarief op basis van kennis en ervaring



  • Een werkomgeving die altijd in beweging is door regionale samenwerking.



  • Wij werken hybride. Dat betekent dat je deels thuis, deels op kantoor en deels bij de partner gemeente Zwolle kunt werken.



  • Je krijgt een laptop in bruikleen.


Het Team
Ons team Inkoop & Contractmanagement bestaat uit zo'n 40 collega's. Van junior inkoopadviseurs tot mediors en seniors. Maar ook juridisch adviseurs, contractbeheerders en contractmanagers en supportmedewerkers behoren tot het team. Je staat er dus nooit alleen voor.

Over Ons
Wij zijn SSC-Ons. Wij leveren de beste bedrijfsvoeringsoplossing aan overheidsorganisaties in de regio Zwolle. Door bepaalde operationele taken zoals ICT, Inkoop & Contractmanagement en HR met onze eigen expertise units over te nemen, creëren we meer ruimte voor overheden in de regio Zwolle. Dit doen we voor de gemeenten Zwolle, Kampen, Dalfsen, Westerveld, Zwartewaterland, Ommen en de Provincie Overijssel. Op die manier kunnen zij zich focussen op een goede dienstverlening richting de samenleving. We hebben onze thuisbasis in het mooie provinciehuis van Zwolle. Een plek waar veel betrokken mensen uit de regio samenkomen en werken. Zwolle is booming, een stad en regio in groei en bloei!

Eisen



  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met (complexe) inkoop en met (Europese) aanbestedingsprocedures.

  • Minimaal een HBO afgeronde opleiding met WO werk- en denkniveau, dit blijkt uit een afgeronde opleiding of middels opgedane werkervaring in een soortgelijke rol.


Wensen



  • De gesprekken staan gepland op 3 september. De gesprekken worden z.s.m. ingepland na ontvangst CV's en beoordeling.Gelieve de beschikbaarheid van de kandidaat op deze datum hieronder aan te geven.

  • De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25 punten voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0 punten voor het gesprek.Competenties
    - Je hebt een scherp analytisch vermogen en bent een kei in adviseren.
    - Je hebt een hands-on mentaliteit en bent sterk in plannen en organiseren.
    - Je bent een teamspeler en ontmoet graag nieuwe mensen.
    - Je krijgt energie van complexe vraagstukken.
    - Je bent stress-bestendig en een verbinder.

  • Kandidaat heeft op CV aantoonbare ervaring in doelgroepenvervoer.

  • Kandidaat heeft opleiding NEVI I, NEVI II (of vergelijkbaar) afgerond. Graag specificeren op CV.

  • Kandidaat heeft ruime werkervaring met (complexe) inkoop en met (Europese) aanbestedingsprocedures.


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.