Parttime
Groningen
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

19-08-2024

Aantal uur per week

16 uur p/w

Einddatum

19-02-2025

Standplaats

Groningen

Deadline

18-08-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Facilitaire dienstverlening, Project- en Programmamanagement



SNN is een samenwerkingsverband van de drie noordelijke provincies. Wij stimuleren, faciliteren en verbinden ambities gericht op de ontwikkeling van Noord-Nederland. Wij voeren diverse subsidieprogramma’s uit, faciliteren noordelijke samenwerking en behartigen de belangen van het Noorden in Den Haag en Brussel.  Met ruim 170 collega’s zetten we ons dagelijks in om Noord-Nederland nóg mooier en sterker te maken. Als proactieve dienstverlener staan we dicht bij onze klanten, opdrachtgevers en samenwerkingspartners.

Opdracht
Vanaf 1 oktober 2024 huurt het SNN extra kantoorruimte aan de Leonard Springerlaan 15. Daarmee wordt het mogelijk om alle medewerkers weer in één pand te huisvesten met een vloeroppervlakte van 1.500-1.700 m2. Dit verhuismoment grijpt het SNN aan om de behoefte aan een vernieuwde werkomgeving vorm te geven en het reguliere meer jaarlijkse onderhoud van het interieur uit te voeren.  Met de (vernieuwde) inrichting sluiten we aan bij de wensen en behoeften van de medewerkers en geven we verder invulling aan hybride werken. We zorgen voor een toekomstbestendige werkomgeving die medewerkers optimaal ondersteunt in het werk en weerspiegelt waar de organisatie voor staat. Aan dit uitgangspunt is in een eerder stadium invulling gegeven middels een visie op hybride werken en een ruimtelijk en functioneel programma van eisen. De opdracht om het ontwerp voor de nieuwe kantooromgeving te maken is inmiddels gegund aan Sax Architecten uit Groningen. De KvK en het SNN delen het pand aan de Leonard Springerlaan. Beide huurders gaan verbouwen en de eerste verdieping wordt in de nieuwe situatie gezamenlijk gebruikt. Er zijn nog geen uitvoerende partijen gecontracteerd. Dit is onderdeel van het takenpakket van de projectleider. Voor de projectleiding van de verbouwing van het SNN (2e t/m de 5e verdieping en 1e verdieping samen met de KvK) zijn wij op zoek naar een projectleider interne verbouwing.

Taken en werkzaamheden:

  • Projectleiding op de verbouwing (kwaliteit, planning en budget bewaken);

  • Eerste aanspreekpunt opdrachtgever, architect, aannemer en medehuurder;

  • Meedenken over het ontwerp en materiaalkeuze;

  • Bouwplan, bestek en tekeningen analyseren;

  • Begeleiden aanbesteding(en) uitvoerende partijen;

  • Opstellen schuifplan;

  • Namens opdrachtgever deelnemen in bouwteam;

  • Voor- en eindoplevering voorbereiden en begeleiden;

  • Zitting nemen in de (interne) projectgroep;

  • Voorbereiden en coördineren interne verhuizingen tijdens de uitvoering;

    • Op basis van de hierboven beschreven werkzaamheden verwachten wij dat de projectleider gemiddeld 12 -16 uur per week benodigd zal zijn. De werkzaamheden kunnen gedeeltelijk remote worden uitgevoerd.




Planning
De planning van het project beoogd een uiterlijke oplevering van de werkzaamheden per mei 2025.

Competenties

  • Nauwkeurig;

  • Plannen en organiseren;

  • Oplossingsgericht;

  • Communicatief vaardig.


Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 11 (uurtarief tussen € 100 - € 130).

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 28 augustus tussen 14.00 en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 23 augustus bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring met projectleiding van een verbouwing in een kantooromgeving die in gebruik blijft;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met projectleiding op (interne) verbouwingen;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van verbouwing voor overheid en semi-overheidsorganisaties.

  • Aantoonbare werkervaring met implementatie van hybride werkplekconcepten;

  • Aantoonbare werkervaring met opstellen van schuifplannen;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van bouwkunde of facility management;


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.