Parttime
Gelderland
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG3, SDG8, SDG9

Startdatum

26-08-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

31-12-2024

Standplaats

Arnhem

Deadline

04-08-2024

Uurtarief

70 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Financieel Economisch, Overheid



Gemeente Arnhem is verantwoordelijk voor het afhandelen van Verzoeken om Toewijzing (315-berichten) die zorgaanbieders sturen naar de gemeente. Deze toewijzingen dienen getoetst te worden aan de Jeugdwet, het Standaard Administratieprotocol en de contractuele afspraken die de gemeente heeft met zorgaanbieders. Op basis van de Toewijzing die de Financieel administratief medewerker zorg doet aan de zorgaanbieder, kan deze zorg gaan verlenen en gaan declareren.

Gemeente Arnhem is voornemens deze werkzaamheden extern te gaan beleggen en daarvoor loopt een proces. De huidige vacature wordt tot het moment van overgang ingevuld met externe inhuur.

De werkzaamheden zijn geprotocolleerd, maar desondanks complex en vragen inzicht en analytisch vermogen van de financieel administratief medewerker. De werkzaamheden worden grotendeels zelfstandig uitgevoerd.

Gezien deze opdracht normaal gesproken in loondienst is leent deze zich niet voor de inzet van een zzp'er (wet DBA).

Verantwoordelijkheden

De financieel administratief medewerker zorg is verantwoordelijk voor een tijdige en juiste afhandeling van de Verzoeken om Toewijzing die worden ontvangen door gemeente Arnhem.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 26 augustus 2024 tot en met 31 december voor 24 uur per week.

De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure.
Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven.
Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen



  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 26 augustus 2024 tot en met 31 december voor 24 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.

    De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure.
    Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven.
    Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • Eis 1.
    U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe.

    In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven.
    Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.

  • Eis 2.
    De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, volledig en afgerond diploma op minimaal HBO niveau.

    Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

  • Eis 3.
    De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van zorgadministratie en berichtenverkeer, specifiek het afhandelen van 315-berichten (Verzoek om Toewijzing).

    Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

  • Eis 4.
    Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl).

  • Eis 5.
    Let op dat de opdracht, bij een eventuele verlenging, gecontracteerd wordt rechtstreeks door de Gemeente Arnhem zelf. Dus t/m 31-12-24 loopt dit via Headfirst en eventueel per 01-01-2025 loopt het rechtstreeks via de Gemeente Arnhem. Hiervoor dient u ook de algemene inkoopvoorwaarden te accorderen.

  • Eis 6.
    Deze opdracht is niet geschikt voor de inzet van een zzp'er vanwege de wet DBA. Hierbij verklaar ik als leverancier enkel kandidaten aan te bieden die in loondienst zijn.


Wensen



  • Wens 1.
    De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 0,5 jaar (werk)ervaring met het systeem Zorgportaal.

    Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.

    Puntenverdeling:
    0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen
    1/5 = matig t.a.v. andere biedingen
    2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen
    3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen
    4/5 = goed t.a.v. andere biedingen
    5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

  • Wens 2.
    De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met berichtverkeer omtrent jeugdwet en wmo.

    Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt
    Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.

    Puntenverdeling:
    0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen
    1/5 = matig t.a.v. andere biedingen
    2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen
    3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen
    4/5 = goed t.a.v. andere biedingen
    5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

  • Wens 3
    De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring opgedaan binnen een gemeente.

    Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt
    Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.

    Puntenverdeling:
    0/5 = de kandidaat heeft geen aantoonbare ervaring binnen een gemeente
    5/5 = de kandidaat heeft aantoonbare ervaring binnen een gemeente.

  • Wens 4.
    De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van de jeugdwet.

    Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt
    Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.

    Puntenverdeling:
    0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen
    1/5 = matig t.a.v. andere biedingen
    2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen
    3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen
    4/5 = goed t.a.v. andere biedingen
    5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

  • Wens 5.
    Gewenste (gedragscompetenties) en vaardigheden:

    Analytisch
    Accuraat

    Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.