Medewerkers Burgerzaken
Gemeente Mook en Middelaar
Parttime
Limburg
Geplaatst 3 maanden geleden
Vacature kenmerken
Binnen de Afdeling Sociaal, team Publiekszaken zoeken wij (twee) allround medewerker(s) Burgerzaken.
Je krijgt energie van dienstverlening en klantcontact. Je luistert goed naar mensen en vraagt door om de vraag of het verzoek helder te krijgen. Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en werkt secuur en planmatig. Je houdt er van om samen te werken en gedraagt je collegiaal en professioneel. Je hebt ervaring met digitale systemen en nieuwe (digitale) systemen maak jij je snel eigen.
Verantwoordelijkheden
Je behandelt onder andere aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, verhuizingen, verklaringen omtrent gedrag, uittreksels, afschriften en je maakt aktes van de burgerlijke stand op. Je verwerkt dit vervolgens in de basisregistratie personen (BRP). Je draagt daarbij zorg voor de juiste administratieve afhandeling en bent zo mede verantwoordelijk voor de kwaliteit van de BRP en de Burgerlijke Stand. Naast de administratieve handelingen is het ook belangrijk dat je een scherp oog hebt voor mogelijke fraude.
De kandidaat/kandidaten is/zijn inzetbaar vanaf 12 augustus 2024 (of eerder indien mogelijk) tot en met 1 december 2024 voor (beiden) 24-28 uur per week. De inhuuropdracht(en) kan/kunnen optioneel worden verlengd met 2 x 3 maanden.
Eisen
- Aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied burgerzaken
- MBO werk- en denkniveau
- Nederlandse taal (vloeiend) spreken en schrijven
- U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. Onderstaande onderdelen zijn hierin duidelijk terug te vinden.
Wensen
- CV - expertise , inclusief kennis en ervaring medewerkers Burgerzaken'
Uit de CV wordt duidelijk of kandidaat voldoet aan de navolgende kennis en kunde:
- Kennis van gemeentelijke burgerzaken met klantcontact burgers 10%
- Kennis van gemeentelijke burgerzaken met klantcontact burgers + ervaring met
burgerzakenapplicatie 20%
- Kennis van gemeentelijke burgerzaken met klantcontact burgers + ervaring met
meerdere burgerzakenapplicaties 30% - CV - expertise , inclusief kennis en kunde medewerkers Burgerzaken'
Uit de CV wordt duidelijk of kandidaat voldoet aan de navolgende kennis en kunde:
- Kennis van burgerzaken 10%
- Kennis van gemeentelijke burgerzaken + een aantoonbare flinke dosis flexibiliteit,
en leergierigheid 20%
- Kennis van gemeentelijke burgerzaken + een aantoonbare flinke dosis flexibiliteit,
en leergierigheid + in staat initiatief te nemen en het nemen van eigenaarschap 30%. - Opleiding en certificaten
- Minimaal MBO werk- en denkniveau (Nederlands Diploma) (10%)
- Minimaal MBO werk- en denkniveau (Nederlands Diploma)+ een afgeronde vakopleiding BOBZ
of één of meerdere diplomalijnen op NLQF-niveau 4 (Basis) van het Diploma stelsel van de
NVVB (30%)
- Minimaal MBO werk- en denkniveau (Nederlands Diploma)+ een afgeronde vakopleiding BOBZ
of één of meerdere diplomalijnen op NLQF-niveau 4 (Basis) van het Diploma stelsel van de
NVVB + aantoonbaar voldoen aan 2 aanvullende ontwikkeltrajecten gerelateerd aan
burgerzaken (40%)
Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.