Parttime
Friesland
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG3, SDG8, SDG9

Startdatum

02-09-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

28-02-2025

Standplaats

Sneek

Deadline

03-08-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Facilitaire dienstverlening, Overheid



Bij Súdwest-Fryslân staat de bedrijfsvoering volledig in het teken van mensen, zowel binnen (collega's) als buiten de organisatie (inwoners, ondernemers en instellingen). Wij streven ernaar een ieder zo goed en zo efficiënt mogelijk te ondersteunen.

Het facilitair management vormt het kloppend hart van onze organisatie. Zij zorgen ervoor dat onze medewerkers hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Ons facilitaire team regelt alles tot in de puntjes: van een voedzame lunch tot een comfortabele werkplek en verse koffie voor onze gasten en nog veel meer. Dankzij hen verloopt elke werkdag net iets soepeler. Dit onmisbare werk is soms onderbelicht, maar wij weten hoe cruciaal het is. Ben jij de schakel die onze facilitaire machine nog soepeler laat draaien?

De Teammanager Facilitair is tijdelijk voor de duur van ongeveer 6 maanden, afwezig en zijn functie wordt voor het HR-deel waargenomen door een manager a.i.. Tijdens deze periode van afwezigheid zijn er echter ook diverse projecten waarvan het goed is als deze niet stil blijven liggen maar juist worden opgepakt en verder gebracht. Hiervoor zijn wij, ook voor de duur van 6 maanden, op zoek naar een Adviseur Facilitair. Als Facilitair Adviseur ga jij hiermee aan de slag binnen ons hechte en toegewijde Facilitaire team.

Verantwoordelijkheden

  • Je primaire taak is een start maken met het analyseren, updaten/beschrijven van de bestaande facilitaire processen. Deze processen zijn door de jaren heen ontwikkeld, maar missen duidelijke beschrijvingen;

  • aanvullend hieraan vragen we je in hoofdlijnen een projectplan op te stellen t.b.v. de organisatie van de schoonmaak binnen de gemeente. Er ligt een conceptvoorstel als uitgangspunt;

  • eventueel andere projecten


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 28 februari 2025. voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen



  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2024 tot en met 28 februari 2025. voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • De kandidaat kan en is bereid na gunning een geldig VOG, risicogebieden 1, 4 en 8 (8 alleen bij functies in het Sociaal Domein), te overleggen. De VOG dient voor aanvang van de werkzaamheden te zijn overlegd aan opdrachtgever (de kandidaat kan pas starten als de VOG is ingeleverd).

  • Kandidaat is bereid om na gunning de integriteitsverklaring van opdrachtgever (zie bijlage) te ondertekenen. Voor aanvang van de werkzaamheden levert kandidaat deze in bij opdrachtgever.

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • aantoonbaar HBO werk denk niveau

  • aantoonbare ervaring in projectmatig werken en het uitvoeren van projecten


Wensen



  • ervaring in gemeentelijke organisatie

  • ervaring in projectmatig werken binnen gemeentelijke organisatie

  • opleiding in facilitaire richting


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.