Parttime
Zuid-Holland
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG4, SDG5, SDG8

Startdatum

26-07-2024

Aantal uur per week

0 uur p/w

Einddatum

30-08-2025

Standplaats

Rotterdam

Deadline

25-07-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Administratief Secretarieel



Wij zoeken een proactieve duizendpoot voor Albeda! Albeda is een regionaal opleidingsinstituut voor mbo en volwasseneducatie. Wij zijn actief op meer dan 25 locaties met ruim 125 opleidingen. Ook nemen we deel aan allerlei projecten die raken aan onderwijs en arbeidsmarkt, samen met partners uit de stad, regio en landelijk. Voor iedereen die wil, bieden wij uitstekend en inspirerend onderwijs én heel veel meer!

Albeda wordt geleid door een college van bestuur dat bestaat uit twee mensen die de werkzaamheden aansturen en er actief in participeren. Zij doen dit samen met collega’s van alle Albeda colleges en stafdirecties. Het college van bestuur wordt ondersteund door een aantal collega’s (secretariaat, adviseurs en projectleiders) die samen het bestuursbureau vormen. Voor dit bestuursbureau zoeken wij een energieke, proactieve fulltime secretaresse met enige jaren werkervaring die houdt van dynamiek en afwisseling in het werk.

Wat ga je doen?
Vind jij het uitdagend als geen dag hetzelfde is? Als jij, samen met twee bestuurssecretaresses die ieder werken voor een bestuurder, diegene bent die alles aan elkaar knoopt? Jouw taken omvatten een breed scala aan activiteiten. Soms druk met het maken van afspraken of het verzorgen van stukken, dan weer met het organiseren van bijeenkomsten en het ontvangen van gasten. Soms met het notuleren van bestuursvergaderingen, dan weer met het beantwoorden van ad hoc vragen die dagelijks op ons af komen of het last minute regelen van een cadeautje of een lunch. En soms aan de slag om een jaarplanning te maken, mails te beantwoorden of contacten te onderhouden namens het bestuur. Kortom, als jij op zoek bent naar een uitdagende en dynamische rol waarbij je voortdurend bezig bent met diverse taken en verantwoordelijkheden, dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat heb je daarvoor nodig?
Als ideale kandidaat beschik je over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden en een dienstverlenende instelling. Je hebt een talent voor plannen en organiseren en je bent flexibel en creatief in het vinden van oplossingen. Een hectische werkomgeving waarin je snel moet schakelen en vooruit denken geeft jou juist energie. Je geniet van samenwerken met verschillende mensen en weet hoofd- en bijzaken goed te onderscheiden, terwijl je het overzicht bewaart. Het oplossen van uitdagende vraagstukken schrikt je niet af; integendeel, je bent oplossingsgericht en draait je hand niet om voor lastige vragen. Flexibiliteit, verantwoordelijkheid en integriteit zijn kernwaarden die jou typeren.
Een afgeronde, bij voorkeur secretariële opleiding op minimaal mbo niveau 4 (of een vergelijkbare opleiding), en enige jaren werkervaring zijn vereist voor deze functie. Daarnaast is het belangrijk dat je bekend bent met software zoals Word, PowerPoint, Excel, Internet en Outlook. Het is tevens een pluspunt als je bereid bent om nieuwe (digitale) vaardigheden te ontwikkelen wanneer ons werk daarom vraagt.
En bovenal hopen we dat je een vrolijke collega bent met een luisterend oor die net als wij enthousiast wordt van een energieke omgeving waarin we er samen alles aan doen om het beste, meest inspirerende onderwijs voor studenten mogelijk te maken.

Eisen



  • Daarnaast is het belangrijk dat je bekend bent met software zoals Word, PowerPoint, Excel, Internet en Outlook.

  • Een afgeronde, bij voorkeur secretariële opleiding op minimaal mbo niveau 4 (of een vergelijkbare opleiding)

  • enige jaren werkervaring zijn vereist voor deze functie.


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.