Fulltime
Utrecht
Geplaatst 3 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG10, SDG16, SDG5

Startdatum

30-09-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

31-12-2024

Standplaats

Utrecht

Deadline

01-08-2024

Uurtarief

65 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Openbare orde en veiligheid, Overheid, Project- en Programmamanagement



Utrecht heeft jou nodig! Binnen Openbare Orde en Veiligheid zijn wij op zoek naar een tijdelijke Projectmedewerker/ Managementassistent voor de aanpak straatintimidatie.

Je taken zijn:
Je geeft uitvoering aan deelprojecten en doet ondersteunende werkzaamheden vanuit het actieplan ‘Aanpak Straatintimidatie’ voor de organisatie Openbare Orde en Veiligheid (OOV) van de gemeente Utrecht.

•    Je bevordert de kennis over de aanpak straatintimidatie bij netwerkpartners en geeft hen handvatten om om te gaan met signalen en gedrag door:
-     Onderhouden van contacten met sportclubs en onderwijsinstellingen over hoe ze straatintimidatie bespreekbaar kunnen maken en om moeten gaan met signalen en meldingen;
-    Organisatie thema bijeenkomsten over aanpak straatintimidatie en kennisdeling in samenwerking met wijken;
-    Opzetten van train de trainers bijeenkomsten;
-    Organiseren van trainingen om kennis bij maatschappelijke partners en studentenverenigingen te vergroten;
-    Organiseren trainingen, o.a. over gebruik toolkit op hoe je daders kunt aanspreken op gedrag (voor en na strafbaarstelling).
•    Vergroten van de bekendheid van het meldpunt straatintimidatie en zorg dragen voor de afhandeling van meldingen door:
-     Vragen beantwoorden over afhandeling meldingen straatintimidatie in samenwerking met medewerkers van openbare orde en veiligheid (OOV);
-    Laten opzetten en uitvoeren van publiciteitscampagnes om bekendheid van het meldpunt straatintimidatie te bevorderen.
•    Zorg dragen voor uitbreiden van partners in de verschillende wijken op de aanpak van straatintimidatie door:
-     In beeld brengen en benaderen van potentiële nieuwe netwerkpartners en adviseren over opstarten en onderhouden samenwerking;
-    Adviseren en ophalen van input voor afhandeling raadsvragen en voorbereiden beantwoording.

Jij hebt:
•    Minimaal WO werk- en denkniveau;
•    Minimaal 3 jaar ervaring als managementassistent;
•    Ervaring met het organiseren van bijeenkomsten;
•    Ervaring in een grote complexe organisatie;
•    Ervaring binnen een grote gemeente is een pré;
•    Ervaring met de aanpak van straatintimidatie;
•    Professionele vaardigheden met betrekking tot MS office paketten (Outlook);

Verder ben jij:
•    Communicatief vaardig
•    Netwerker
•    Pro-actief
•    Resultaatgericht en gestructureerd
•    Creatief
•    Gedreven

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zo’n inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen?  Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten: 
Gesprekken worden in overleg gepland. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beëindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Eisen



  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld.
    Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?

  • Je beschikt over minimaal WO werk- en denkniveau:


Wensen



  • Aantal jaren werkervaring als managementassistent:- Minder dan 3 jaar
    - Meer dan 3 jaar

  • Heb je aantoonbare ervaring met het organiseren van bijeenkomsten?

  • Heb je aantoonbare werkervaring op het gebied van Aanpak Straatintimidatie?

  • Heb je een universitaire opleiding afgerond?

  • Heb je ervaring binnen een gemeente?
    (selecteer de grootste optie die voro jou van toepassing is)- G4 gemeente
    - 100.000+ gemeente
    - Kleinere gemeente
    - Nee

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

  • Voeg hier je CV toe.
    Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit.
    Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten.

    .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.

  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres?Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.