Projectleider Organisatie pinksterfeesten 2025
Gemeente Westerkwartier
Parttime
Groningen
Geplaatst 3 maanden geleden
Vacature kenmerken
De Pinksterfeesten zijn al tientallen jaren een begrip in Leek. Jaarlijks trekt het duizenden bezoekers met de piek op de tweede pinksterdag, wanneer de Pinkstermarkt is. In al die jaren heeft destijds de gemeente Leek (en nu Westerkwartier) de organiserende en coördinerende rol op zich genomen. De gemeente wil zich nu graag meer als een facilitator op gaan stellen. Om te komen tot een heldere rolverdeling tussen gemeente en externe partijen zoeken wij een projectleider. Als projectleider ga je de verhoudingen en verantwoordelijkheden ten opzichte van de Pinksterfeesten herijken en de aansprakelijkheden rondom de Pinksterfeesten in beeld brengen. De taken omvatten:
- Het initiëren, faciliteren en overleggen met de organisatoren en horecaondernemers over de taken en verantwoordelijkheden;
- Daarbij wordt opgehaald wat de organisatoren nodig hebben om deze taken en verantwoordelijkheden op te pakken, ook op financiële gronden;
- Er worden afspraken gemaakt over de Pinksterfeesten van 2025 en latere edities en deze worden vastgelegd.
Hierbij werk je nauw samen met de evenementen coördinator en de vergunningverleners in het team.
Kandidaatomschrijving
De kandidaat is communicatief sterk in woord en gesprek en weet hoe hij/zij mensen kan meekrijgen, ook als er weerstand is. Hij/zij weet te beïnvloeden en te enthousiasmeren en houd overzicht op de te nemen acties. Hij/zij heeft ruime ervaring met Lean Management en weet dit te implementeren in het werk. Verder is de kandidaat ruim bekend met de dynamiek tussen de ondernemers en de gemeente en hij/zij beweegt zich hier moeiteloos in.
Interviewplanning
Het is niet ondenkbaar dat de opdracht gegund wordt aan een kandidaat die eerder een dergelijke opdracht bij ons heeft uitgevoerd.
Toelichting op rooster
Hybride werken, bereid zijn om minstens één dag per week op kantoor te Zuidhorn aanwezig te zijn.
Eisen
- - Aantoonbare ervaring met het inrichten van processen evenementen bij een gemeente
- - Aantoonbare ervaring met het professionaliseren en door ontwikkelen van een team
- - Minimaal 8 jaar werkervaring als vergunningverlener APV bij een gemeente
- Afgeronde HBO opleiding in een relevante richting
- Minimaal 12 uur per week
- Startdatum uiterlijk 19 augustus
Wensen
- Aantoonbare ervaring met het verlenen van complexe APV vergunningen
Weging: 25 % - Certificaten behaald op het gebied van Lean Management
Weging: 30 % - Minimaal 8 jaar ervaring met het werken binnen één van de drie noordleijke provincies
Weging: 20 %
Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.