Medewerker terug- en invordering
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen
Fulltime
Drenthe
Geplaatst 3 maanden geleden
Vacature kenmerken
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl
Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor de besluitvorming en communicatie rondom terug- en invorderingen in het kader van de participatiewet. Je hebt regelmatig contact met klanten en weet hierin constructieve gesprekken te voeren om tot de beste terugbetalingsregelingen te komen. Indien nodig ga je ook op huisbezoek. Daarnaast beoordeel je voorstellen voor schuldregelingen (minnelijk en WSNP) en handel je deze af.
Competenties
- Zelfstandig
- Communicatief vaardig
- Gestructureerd
- Empatisch
- Oplossend vermogen
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja/ maar afhankelijk van de ervaring.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 25 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Eisen
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker terug- en invordering binnen een gemeente;
Wensen
- Aantoonbare kennis van de Participatiewet;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Terug- en invordering bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.