Parttime
Gelderland
Geplaatst 4 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG5, SDG8, SDG9

Startdatum

22-07-2024

Aantal uur per week

12 uur p/w

Einddatum

22-07-2025

Standplaats

Arnhem

Deadline

10-07-2024

Uurtarief

60 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid



Je voert in samenwerking met de bestuurssecretaris het secretariaat en ondersteunt bij secretariële en projectmatige klussen. Jij zorgt voor een vergaderplanning die rekening houdt met de uitdagende en dynamische agenda’s van een vijftal bestuurders, drie directeuren en alle andere betrokkenen. Je hebt contact met de collega’s van het stafbureau, de secretariaten van de bestuurders en directeuren, vakbondsbestuurders en hun kaderleden, collega’s van het NIPV en vergaderlocaties.

Kernactiviteiten:

  • Notuleren bestuursvergaderingen.

  • Ondersteunen bij websitebeheer en communicatie.

  • Verzorgen van de jaarplanning.

  • Plannen en organiseren bijeenkomsten en activiteiten.

  • Onderhouden contacten met secretariaten.

  • Samen met de collega’s van het stafbureau de WVSV verder te ontwikkelen.


Start opdracht: 22-7-2024
Einde opdracht: 22-7-2025, met optie tot verlenging
Aantal uren: 12 uur per week
Standplaats: Arnhem

Eisen



  • Beschikbaarheid
    De kandidaat dient per 29-07-2024 beschikbaar te zijn.

    U heeft bovenstaande gelezen en gaat hiermee akkoord.

  • Beschikbaarheid
    De kandidaat is 12 uur per week beschikbaar.

    U heeft bovenstaande gelezen en gaat hiermee akkoord.

  • CV
    Bij deze vraag kunt u het CV uploaden. Het aangeboden CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld in pdf en is maximaal 5 A4's groot. Als het CV niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan het NIPV besluiten uw offerte af te wijzen.

    Upload het CV in pdf.

  • EIS: De kandidaat heeft ervaring met het notuleren van vergaderingen. Dit moet blijken uit het cv.

  • EIS: De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in het ondersteunen van bestuurders en directeuren. Dit moet blijken uit het cv.

  • Selectiegesprekken
    De selectiegesprekken worden gevoerd op 22-07-2024. Het verzoek is om deze data vrij te houden.

    U heeft bovenstaande gelezen en gaat hiermee akkoord.


Wensen



  • Competentie 1
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.

    Bij deze vraag beoordelen wij de competentie: Een vriendelijke en behendige teamspeler die van aanpakken weet en vragen stelt als dat nodig is.

  • Competentie 2
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.
    Bij deze vraag beoordelen wij de competentie: Je bent zelfstandig, zorgvuldig en neemt initiatief.

  • Competentie 3
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.
    Bij deze vraag beoordelen wij de competentie: Je beweegt met een lach mee en gaat altijd uit van wat (nog) wel kan gegeven de onmogelijkheden.

  • Competentie 4
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.
    Bij deze vraag beoordelen wij de competentie: Je bent accuraat (zorgvuldig) en besluitvaardig.

  • Competentie 5
    Deze vraag hoeft u niet te beantwoorden.
    De punten voor dit onderdeel worden toegekend nadat de gesprekken zijn gevoerd.
    Bij deze vraag beoordelen wij de competentie: Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.

  • WENS: De kandidaat heeft minimaal een mbo+ werk- en denkniveau. Dit moet blijken uit een afgeronde mbo opleiding en 3 jaar relevante werkervaring.


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.