Medewerker Gegevensbeheerder bgt & bor
Gemeente Midden-Groningen
Parttime
Groningen
Geplaatst 4 maanden geleden
Vacature kenmerken
In verband met tijdelijk extra werkzaamheden is de gemeente Midden-Groningen op zoek naar een collega die de volgende werkzaamheden kan uitvoeren.
· Berichtenverkeer tussen BGT (DgDialog) en BOR (OBSURV) afhandelen aan beide kanten.
· Is sparringpartner voor de projectleider en beleidsmedewerker assetmanagement. Voor wat betreft de werkprocessen, de applicatie en de techniek.
· Levert een bijdrage aan het visualiseren van onderwerpen.
· Beheert en bewerkt digitale bestanden en systemen.
· Voert administratieve werkzaamheden uit.
· Is in staat om een leerling gegevensbeheerder op te leiden.
Kandidaatomschrijving
· Heeft kennis van de BGT, de software DgDialog en het beheerpakket Obsurv.
· Weet wanneer je iets wel in de BGT en BOR wijzigt en wanneer niet.
· Communiceert helder en duidelijk met de collega’s van het team en team overschrijdend.
· Is pro-actief en zoekt voortdurend afstemming en overleg met collega’s van het team en team overschrijdend.
· In het bezit van rijbewijs B vanwege werken op verschillende locaties.
Interviewplanning
Zo spoedig mogelijk, bij voorkeur op een vrijdag.
Eisen
- OpleidingEen afgeronde universitaire opleiding, aantoonbaar op het CV.
- WerkervaringU hebt ervaring met het werken met de software DgDialog en het beheerpakket Obsurv
Wensen
- Werkervaring
U heeft ervaring met het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden binnen het werkgebied - Werkervaring
U heeft recente werkervaring bij de gemeente Midden-Groningen - Werkervaring
U heeft aantoonbaar op uw cv recente werkervaring opgedaan bij een gemeente
Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.