Parttime
Utrecht
Geplaatst 4 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG13, SDG7

Startdatum

02-07-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

02-10-2024

Standplaats

IJsselstein

Deadline

01-07-2024

Uurtarief

110 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Energie, Overheid



De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.

Opdracht
Binnen het cluster Duurzaamheid energie werk jij aan:

  • De strategische aanpak Energiebesparing: Werk je planmatig in een participatief proces aan een voorstel dat ter besluitvorming wordt voorgelegd aan college en Raad.

  • Ben jij de regisseur op het project Energiearmoede. Ben jij het aanspraakpunt voor de projectleider. Monitor jij met hem de voortgang, waar nodig kom je met voorstellen tot bijsturing. En lever je bestuurlijke rapportages over de behaalde resultaten.


Competenties
Communicatief sterk, verbinder, bestuurlijk sensitief, pragmatisch, adviseur, resultaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdagmiddag 3 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 2 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring met participatietrajecten;

  • Aantoonbare werkervaring met projectmatig werken;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente;

  • Minimaal 5 jaar ervaring als adviseur binnen het beleidsterrein Duurzaamheid, Energietransitie en -besparing;

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.


Wensen



  • Aantoonbare inhoudelijke kennis van beleid en wetgeving op het gebied van klimaat, duurzaamheid en energietransitie (licht duidelijk toe waar deze kennis is opgedaan).

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van duurzaamheid;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsadviseur bij een gemeente;


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.