Fulltime
Utrecht
Geplaatst 4 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG7, SDG9

Startdatum

25-06-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

25-12-2024

Standplaats

Soest

Deadline

24-06-2024

Uurtarief

70 euro p/u

Sector

ICT Informatievoorziening, Overheid, Project- en Programmamanagement



Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment werken we o.a. hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling (zoals de transformatie van Soesterberg Noord, woningbouwlocatie Oude Tempel en de Dalwegvisie) en we stimuleren sporten met verschillende projecten.

Dit zijn wij
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we volgens onze drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren we van de dingen die we doen en van onze omgeving.

Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Opdracht
Voor versterking van het E-Team zijn we op zoek naar een projectmedewerker Digitaal Werken gericht op zaakgericht werken en het gebruik van MS365. Van de kandidaat wordt verwacht zelfstandig collega’s te trainen en te coachen en mee te denken met/ondersteunen bij de implementatie van het zaakgericht werken en MS365. En zo de digitale werkplek optimaal te laten functioneren. Daarnaast voert de kandidaat nog een aantal informatiebeheer taken uit. Het digitale landschap binnen de gemeente Soest is nog in ontwikkeling en we zijn daarom op zoek naar iemand die zich nieuwe applicaties snel eigen maakt.

Competenties

  • Communiceren: helder en duidelijk kunnen overbrengen van ideeën en informatie en dit zodanig doen dat de essentie wordt begrepen.

  • Plannen en organiseren: in je werk breng je logische en effectieve structuren aan en gebruik je de tijd efficiënt. Je weet je eigen prioriteiten te stellen, zet de juiste middelen in en stemt je werkzaamheden af waar nodig.

  • Flexibiliteit: je weet je makkelijk aan te passen aan veranderende vragen en omstandigheden.

  • Klantgerichtheid: je bent de in- en/of externe klant optimaal van dienst. Je stelt daarbij hoge eisen aan de te bieden service waarbij je denkt en handelt vanuit het perspectief van de klant.

  • Oplossings- en doelgericht: Heeft plezier in het oplossen van problemen. Bedenkt alternatieve plannen en oplossingen voor problemen. Denkt niet in problemen, maar in termen van oplossingen. Acties en beslissingen richten op het daadwerkelijk realiseren van beoogde resultaten.


Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 2 juli 2024 van 14:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 1 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring als projectmedewerker bij een gemeente;

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met zaakgericht werken en MS365;

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau bachelor niveau;


Wensen



  • Aantoonbaar werkervaring met het zelfstandig coachen/trainen van medewerkers met betrekking tot digitaal werken (omschrijf dit duidelijk in het cv);

  • Aantoonbare werkervaring met de implementatie van zaakgericht werken en MS365 (omschrijf dit duidelijk in het cv);

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van informatiemanagement bij een gemeente (omschrijf dit duidelijk in het cv);

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem bij een gemeente (omschrijf duidelijk in het cv);

  • Uiterlijk beschikbaar per 22 juli 2024 voor 32-36 uur per week;


Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te kijken of er een match is. Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Eelco Grunenberg op +31 6 43 499 088 of via info@sdginterim.nl

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.