Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 17 uur geleden
27-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG13

Startdatum

02-01-2025

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

01-04-2025

Standplaats

Katwijk

Deadline

27-11-2024

Uurtarief

65 euro p/u

Sector

Facilitaire dienstverlening, Overheid, Project- en Programmamanagement



De gemeente Katwijk werkt aan het omvormen van de afvalinzameling. Dit project is bekend als Anders Inzamelen. Kerndoel van de verandering is de focus op vermindering van de hoeveelheid huishoudelijk restafval. Vermindering van restafval wordt bereikt door meer gescheiden ingezamelde grondstoffen. Vanaf 1 januari 2025 gaat binnen de gemeente Katwijk daarom Diftar inwerking. Voor een succesvolle start wil de gemeente hiervoor twee extra toezichthouders inzetten.

Verantwoordelijkheden

Je werkt nauw samen met de afvalstoffencoach, de collega’s van dagelijks beheer en team toezicht en handhaving. De focus van je werkzaamheden richten zich op:

  • Toezichtrondes op de ondergrondse containerlocaties en (indien van toepassing) ter plaatse nader onderzoek;

  • Toezichtrondes op verontreiniging bij restafval containers;

  • Het oppakken van afval gerelateerde fixi meldingen;

  • Administratieve werkzaamheden zoals het bijhouden van city control, opmaken van rapporten van bevindingen e.d.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 2 januari 2025 tot en met 1 april 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen



  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 2 januari 2025 tot en met 1 april 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau in de richting Handhaving en/of Toezicht & Veiligheid

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Welk type overeenkomst is op de kandidaat van toepassing? (Overeenkomst inhuur arbeidskrachten, tussenkomst ZZP’er of (modelovereenkomst) met ZZP’er?)

  • Wie is tekenbevoegd (naam en functie)?


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met de afvalstofheffing/ afvalstoffenverordening (omschreven in het cv)

  • In bezit van geldig BOA-certificaat domein I

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Toezichthouder/BOA/Medewerker handhaving bij een gemeente +50.000 inwoners


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.