Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 2 dagen geleden
26-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG10, SDG11, SDG3

Startdatum

27-11-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

31-01-2025

Standplaats

Eindhoven

Deadline

26-11-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Overheid, Zorg en Welzijn



Hierbij behoren de volgende taken:
• Je toetst of de inwoner in aanmerking komt voor ondersteuning zoals beschermd wonen, ambulante ondersteuning of andere hulp. Je neemt contact op met de inwoner om de persoonlijke situatie duidelijk te krijgen en wat daarin de mogelijkheden en beperkingen zijn.
• Je doet (her-)onderzoeken in het kader van de Wmo. Tijdens het onderzoek heb je contact met verschillende collega’s zoals generalisten of behandelaars. Je rapporteert hier feitelijk en objectief over zodat je een passende beschikking kan afgeven.
• Je vraagt waar nodig een medisch advies aan. Je schaalt op of af in zorg daar waar noodzakelijk of mogelijk.
• Tot slot zoek je, binnen de wettelijke kaders, naar mogelijkheden o.a. op het gebied van (beschermd) wonen, vervoer, begeleiding, dagbesteding of kortdurend verblijf. Met als doel tot een verantwoorde en optimale maatwerkoplossing te komen.

Met wie doe je dat?
Binnen het servicebureau werk je nauw samen met andere specialisten Wmo, specialisten jeugd en administratief medewerkers. Daarnaast werk je samen met generalisten van Stichting WIJ eindhoven.

Eisen



  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.

  • Graag het cv in het NL aanleveren.

  • Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven. (tussenperiode van twee jaar).

  • Je bent bekend met de doelgroepen, waaronder mensen met een verslaving, autisme of psychiatrie, maar ook mensen met lichamelijke, verstandelijke of gecombineerde beperkingen.

  • Je hebt een hbo diploma en ervaring binnen WMO-beschermd wonen

  • Je kunt kritische vragen stellen. Dat is belangrijk om zorg te indiceren en in te kopen.

  • Je staat stevig in je schoenen en kunt ook lastige gesprekken aan gaan.

  • Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao.


Wensen



  • Als je ervaring hebt met het toetsen van en beslissen over PGB-bekwaamheid (Persoons Gebonden Budget).

  • Diversiteit en inclusie vinden we heel belangrijk.

  • Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.