Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 3 dagen geleden
28-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG5, SDG8, SDG9

Startdatum

20-11-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

19-05-2025

Standplaats

Eindhoven

Deadline

28-11-2024

Uurtarief

87 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid



Let op: omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de opdrachtgever naar een ZZP’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid), is het niet mogelijk om deze opdracht als ZZP’er uit te voeren. Dit geldt tevens voor ZZP’ers via een (bemiddelings-)bureau.


Opdrachtomschrijving
Als managementassistent ben je het eerste contact, het visitekaartje van de ODZOB zowel telefonisch als in persoon. Je vindt het een ‘sport’ om diverse afdelingen zo goed mogelijk te ondersteunen en krijgt hier energie van. Je hebt een servicegerichte instelling; je ontzorgt en bedenkt oplossingen. Je bent een ervaren managementassistent, die vanuit ervaring kennis kan delen met jongere collega’s.

Wat ga je doen?

Als ervaren managementassistent ondersteun jij directie en managers binnen de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt (zowel telefonisch als schriftelijk) voor medewerkers, gemeenten, instanties en externe personen wat betreft vragen over de ODZOB. Je hebt ervaring met notuleren en kan dit oppakken voor overleggen, van operationeel tot strategisch niveau. Verder beheer je diverse mailboxen, behandel je de inkomende en uitgaande post en organiseer je vergaderingen en bijeenkomsten. Ook kun je worden gevraagd om te ondersteunen bij specifieke projecten. Je hebt ervaring met bestuurlijke processen en kunt daardoor ook inspringen bij de ondersteuning van bestuursvergaderingen (dagelijks en algemeen bestuur). Je bent eerste aanspreekpunt voor de leden van het directieteam, vaste achterwacht voor de bestuurs- en managementondersteuner, project-assistent en secretaresse (inclusief facilitaire zaken).

Kandidaatomschrijving



  • Je beschikt over HBO/MBO+ werk- en denkniveau.

  • Je hebt kennis en ervaring met programma’s zoals MS Office (o.a. Outlook, Teams, Word, Excel, Sharepoint).

  • Je hebt ervaring met archiveringssoftware (bijvoorbeeld Powerbrowser) en IBabs.

  • Je bent enthousiast, representatief en sociaal vaardig.


Daarnaast ben je:

  • proactief;

  • flexibel;

  • stressbestendig;

  • kan je snel schakelen en ben je een echte teamplayer.


Let op: er is een voorkeurskandidaat aanwezig.

Eisen



  • Geen Zelfstandige Zonder PersoneelKandidaat is geen ZZP'er gezien de wet DBA.

  • OpleidingMinimaal HBO of MBO+ niveau

  • WerkervaringMinimaal 15 jaar ervaring als secretaresse, managementassistent en bestuursondersteuner


Wensen



  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
    Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    .

  • Kennis en ervaring
    Conform opdrachtomschrijving en eisen


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.