Parttime
Noord-Holland
Geplaatst 4 dagen geleden
30-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG9

Startdatum

06-01-2025

Aantal uur per week

0 uur p/w

Einddatum

06-01-2025

Standplaats

Amsterdam

Deadline

30-11-2024

Uurtarief

120 euro p/u

Sector

Facilitaire dienstverlening, Overheid



Als Coördinator Bedrijfsvoering ben jij verantwoordelijk voor de ontwikkeling, verbetering, uitvoering en beheersing van de bedrijfsvoering van de afdeling Huisvesting, onderdeel van de gemeenschappelijke dienst Facility Service van de HvA en UvA. In de samenwerking tussen Afdelingshoofd, Beleidsmanager en Control vertaal jij beleid en visie naar concrete bedrijfsvoering waarvoor jij de (nieuwe) ondersteunende processen ontwikkelt, implementeert en optimaliseert.

Door jouw ervaring in de vastgoedketen, snap jij hoe de (financiële) mechanieken en inhoudelijke ontwikkelingen in vastgoed werken. Je begrijpt hoe financiële stromen de bedrijfskundige processen definiëren en hoe je deze inzet om tot een maximaal resultaat te komen.

Met jouw ervaring en strategisch inzicht breng je tenslotte complexe problemen in kaart en bied je innovatieve oplossingen. Je bent een sparringpartner op tactisch en strategisch niveau en draagt bij aan het succes van onze afdeling.

Dit ga je doen:

  • Aansturing van de voortgang en doorloop van de huidige bedrijfskundige verantwoordingscyclus inclusief het begeleiden van de stakeholders in de uitvoer van hun verantwoordelijkheden;

  • Het opzetten en uitvoeren van de belangrijkste bedrijfsvoeringsprocessen van de afdeling;

  • Het volgen en najagen van de processtappen en de procesdeelnemers om de juiste uitvoering en output te realiseren;

  • Identificeren en vastleggen van bestaande processtromen;

  • Actief zoeken naar verbeteringen en optimalisaties van bestaande (ondersteunende) processen en deze succesvol realiseren;

  • Borgen van de financiële mechanieken in de bedrijfsvoering processen waardoor je bijdraagt aan een gezonde beheersing van de financiële stromen;

  • Ondersteunen bij opzetten en inrichten van de projectondersteuning en -administratie voor de vastgoedketen;

  • Als tactisch en strategisch aanspreekpunt het overzicht behouden in alle fases van de bedrijfsvoering processen;


Hier ga je werken als Coördinator Bedrijfsvoering in Amsterdam
Bij Facility Services beweeg je je in verschillende organisatieculturen van twee toonaangevende Amsterdamse onderwijsinstellingen die professionals en wetenschappers van de toekomst opleiden. Geen dag is hetzelfde. De vraag van onze klanten verandert voortdurend, en samen met jou verrassen we hen graag met onze oplossingen. Ons werk is daardoor afwisselend, mooi en complex. En dat in een lerende omgeving – dat laatste zit in ons DNA. Hierdoor kun je je bij ons ontwikkelen tot een brede professional en krijg je volop kansen om door te groeien.

In deze functie ben je onderdeel van het kernteam van de afdeling Huisvesting. Je gaat werken op ons kantoor op de Hogehilweg in Amsterdam-Zuidoost. De metro stopt er voor de deur. De werksfeer is informeel en collegiaal. In overleg, en afhankelijk van je werkzaamheden, werk je wisselend op de Hogehilweg, op de campus of thuis.

De HvA en de UvA willen een organisatie zijn waarin iedereen zich welkom, gewaardeerd en thuis voelt. Amsterdam is rijk aan een verscheidenheid aan achtergronden en perspectieven. Die diversiteit zien we graag terug in ons personeels want dat maakt ons nog beter.

De HvA en de UvA staan hoog in de (internationale) rankings, met vernieuwend en maatschappelijk relevant onderzoek. Daarvoor zetten wij ons ook bij Facility Services in. Indirect – door te zorgen dat de randvoorwaarden meer dan op orde zijn – en ook direct. Wij leveren namelijk als dienst zelf óók een belangrijke innovatieve en maatschappelijke bijdrage. Onze speerpunten zijn digitalisering, duurzaamheid, divers talent & inclusie en samenwerken. Regelmatig betrekken we daar de opleidingen van de HvA en de UvA bij. Werk je vanuit FS aan een project of onderzoek? We vinden het geweldig als je daarbij samenwerkt met een onderzoeker, student of stagiair.

Eisen



  • Ervaring als een controller of met het in control brengen van een organisatie is een pré

  • Ervaring met de implementatie en borging van (bedrijfsvoering) processen

  • Ervaring met opzetten van projectondersteuning voor de vastgoedketen is een pré

  • Minimaal 5 jaar ervaring met de vastgoedketen

  • Minimaal 5 jaar ervaring met procesontwerp, -implementatie en -optimalisatie


Wensen



  • Minimaal een afgeronde bachelor opleiding, Bedrijfskundige of financieel gerichte invalshoek is een pre.

  • Omgevingsgerichtheid: Laat blijken goed geïnformeerd te zijn over de (inter)nationale, maatschappelijke, politieke en vakinhoudelijke ontwikkelingen. Deze kennis effectief benutten voor de eigen functie of organisatie.

  • Organisatie sensitiviteit: Onderkennen van de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de eigen organisatie en daarnaar handelen.

  • Overtuigingskracht: Er in slagen anderen te winnen voor ideeën en plannen.

  • Plannen en organiseren: Overzien van werkzaamheden; doelen en prioriteiten stellen. Activiteiten, tijd en middelen plannen


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.