Parttime
Utrecht
Geplaatst 4 dagen geleden
2024-11-21

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG17, SDG8

Startdatum

22-11-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

22-09-2026

Standplaats

De Hoef

Deadline

21-11-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid



Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 betrokken collega’s.

We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad. Het bestuurssecretariaat neemt een belangrijke positie in tussen de eigen organisatie, het college van burgemeester & wethouders en de inwoners van de gemeente.

Opdracht
Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een tijdelijke collega voor het bestuurssecretariaat. Samen met 4 collega’s adviseer en ondersteun je het college van burgemeester en wethouders en de directie van de Gemeente. Je bent eerste aanspreekpunt voor 1 van de wethouders. Dit houdt in dat je de agenda van de wethouder actief beheert, bezoek ontvangt, de mailbox van het secretariaat bijhoudt en ondersteunt bij evenementen/ werkbezoeken. Het team vervangt elkaar, dus je staat altijd open voor het oppakken van vragen van het voltallige college en directie. Je overlegt altijd met je collega’s voordat je acties uitzet of toezeggingen doet. Je bent dus een echte teamplayer, die bereid is wat extra’s te doen, maar tegelijk je eigen grenzen goed in de gaten houdt.

De werkzaamheden vinden plaats (bij voorkeur voor het volledig aantal uren) in het gemeentehuis van De Ronde Venen in Mijdrecht. Gratis parkeren, alsmede Openbaar Vervoer mogelijkheden bevinden zich op loopafstand van het gemeentehuis. 

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden;

  • Zelfstandig;

  • Teamplayer;

  • Planmatig;

  • Oplossingsgericht;


CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Do.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 26 november 2024 tussen 9 uur en 16 uur en woensdagnovember tussen 9 uur en 16 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 22 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring als bestuurssecretaresse;

  • Aantoonbare werkervaring in het ondersteunen van een wethouder, directielid, bij voorkeur in een ambtelijke organisatie;

  • Aantoonbare werkervaring met agendabeheer in outlook;


Wensen



  • Aantoonbare ervaring in het werken met Microsoft 365 (benoem dit duidelijk in het cv.);

  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf.

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau in de richting van secretaresse;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Deze opdracht is gesloten, je kan niet meer reageren.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.