Coördinator p&c en financieel beleidsmedewerker
Gemeente Kampen- Detachering
Fulltime
Overijssel
Geplaatst 4 dagen geleden
25-11-2024
Vacature kenmerken
Kampen is een groeiende gemeente die volop in ontwikkeling is. De organisatie zet zich iedere dag in samen met de inwoners om goed wonen, werken en verblijven te realiseren. Een leefomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Daarbij staan we voor grote maatschappelijke opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie naar een circulaire economie, duurzame landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. De gemeente Kampen heeft met haar ruim 55.000 inwoners en zo’n 550 medewerkers verdeeld over 11 afdelingen een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om veel collega’s persoonlijk te kennen. Dat vinden we belangrijk in Kampen.
Opdracht
De volgende werkzaamheden horen bij deze opdracht:
- Coördinatie P&C-producten PPN, begroting
- Beleidsmedewerker financién
- Zorgdragen voor een goede samenwerking tussen financieel beleid en financieel advies
- Meewerken aan ontwikkeling van financeel beleid, zoals de herziening van de nota reserves en voorzieningen
- Het helpen doorvertalen van de ombuigingen a.g.v.. het ravijnjaar naar het financieel perspectief
- Het optimaliseren van de productieprocessen van de producten in de P&C-cyclus
Competenties
- Resultaat gericht
- Verbindend
- Innovatief
- Goed organisatorisch vermogen met aandacht voor eigenaarschap en kwaliteitsmanagement
- Analytisch sterk en in staat complexe informatie helder te presenteren
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 29 november 2024 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 28 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Eisen
- Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in financiële richting;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator van de P&C cyclus.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiën binnen een gemeente;
Wensen
- Aantoonbare kennis van het BBV en financiële vraagstukken bij de overheid;
- Aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen van beleid op financieel vlak (beschrijf separaat 2 voorbeelden hiervan in het cv);
- Aantoonbare werkervaring met het optimaliseren van processen met betrekking tot het P&C proces (beschrijf separaat een voorbeeld hiervan in het cv);
- Aantoonbare werkervaring met key2 financiën (benoem dit duidelijk in het cv).
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator van de P&C cyclus;
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiën binnen een gemeente;
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.