Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 4 dagen geleden
24-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG13, SDG9

Startdatum

25-11-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

25-12-2024

Standplaats

Wassenaar

Deadline

24-11-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek



Je komt te werken voor een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten.

Spreekt onze werkcultuur met de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw reactie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.

Opdracht
Als directievoerder/toezichthouder Civiele Techniek ga je specifiek aan de slag voor het project revitalisatie Centrum Wassenaar, waarbij de dorpskern volledig opnieuw wordt ingericht. Het werk betreft het vernieuwen van de verhardingen, inrichting groen, openbare verlichting en bijkomende werken. Dit project is aanbesteed middels een RAW bestek, gegund en start 3e kwartaal 2024 en loopt door tot 3e kwartaal 2025. Je bent ook fysiek aanwezig op het project, de bouwkeet of op het Gemeentekantoor. Je werkt voor de ambtelijk opdrachtgever, de manager van afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling van de gemeente Wassenaar.

Je bent namens de opdrachtgever verantwoordelijk voor het toezicht en de directievoering op het werk waarbij de UAV 2012 van toepassing is. Daarbij lever je vakinhoudelijke expertise en organiseer je samen met de projectleider alle werkzaamheden in de uitvoeringsfase. Je werkt in het uitvoeringsteam als de directievoerder/toezichthouder en behartigt vanuit die functie mede de belangen van de gemeente. Je bent een pro-actief met minimaal MBO werk- en denkniveau en hebt ruime praktijkervaring. Daarnaast ben je flexibel, omgevingsbewust en heb je overtuigingskracht. Indien nodig stem je bij in het werk geconstateerde afwijkingen af met de betreffende vakspecialist en zoekt snel een gelijkwaardige oplossing.

1 keer per 4 weken organiseer je een bouwvergadering. Je zorgt voor de inhoudelijke controle van de weekstaten van de aannemer, waarna facturatie plaats kan vinden 1 keer per maand.

De interne afstemming met de opdrachtgever, bestuurlijke afstemming en het facturatie proces wordt verzorgd door de projectleider. Je bewaakt het contract in de uitvoeringsfase, beoordeelt meer- en minderwerk, zit bouwvergaderingen voor en stelt samen met de toezichthouder en projectleider de bouwverslagen op. Je voert de onderhandelingen met opdrachtnemer over verrekenprijzen, bestekwijzigingen en bijkomende werkzaamheden. Je bedenkt waar nodig technische oplossing in het werk en stemt de technische en financiële afwijkingen af met de projectleider. Je ziet de belangen van andere vakdisciplines binnen de werken en de gehele openbare ruimte.

Verder is de aannemer verantwoordelijk voor het omgevingsmanagement en de communicatie met de omgeving (inwoners en bedrijven). Ten slotte ben je degene die samen met de projectleider zorgt voor oplevering van het werk, en sluit je het project af door het middels de juiste revisie gegevens over te dragen aan de beheerder en onderhoudsafdeling van de gemeente.

Competenties
- Flexibel;
- Teamspeler;
- Oplossingsgericht;
- Resultaatgericht;
- Vakinhoudelijk deskundig en accuraat;
- Sterke communicatievaardigheden;
- Proactief in samenwerken en organiseren;
- Organisatievermogen;
- Omgevingsbewust;
- Planmatig sterk;

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De kandidaat deelt zelf zijn tijd in en zal minimaal 2 dagen per week aanwezig zijn in de keet of op het gemeentekantoor.

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wassenaar zijn gepland op vrijdag 29 november 2024 van 9:00 uur tot 12:00 uur.

Eisen



  • Een afgeronde mbo4 opleiding in de richting van civiele techniek;

  • In het bezit van een eigen auto, wat noodzakelijk is voor de uitvoering van de functie;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Toezichthouder Civiel bij een gemeentelijke instelling;

  • Per 1 januari 2025 beschikbaar voor maximaal 32 uur per week voor de gehele duur van de opdracht;


Wensen



  • Een geldig VCA VOL, RAW én CROW certificaat;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met directievoering waarbij de UAV 2012 van toepassing is, duidelijk blijkend uit het cv.

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als civieltechnisch directievoerder/toezichthouder binnen een gemeentelijke organisatie bij reconstructie werken. Duidelijk weergegeven in het cv middels 3 referentieprojecten;

  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van civieltechnische advieswerk of directievoering in de openbare ruimte;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.