Fulltime
Gelderland
Geplaatst 4 dagen geleden
30-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

16-12-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

31-05-2025

Standplaats

Apeldoorn

Deadline

30-11-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Overheid, Personeel en Organisatie



LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd. 

Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi.

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving werkzaamheden 
Je wordt onderdeel van de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie binnen de directie P&O. Samen met 8 collega P&O-adviseurs, 2 medewerkers P&O advies en manager[MA1]  werken jullie voor de verschillende directies van het Kadaster. De adviseurs zoeken elkaar regelmatig op om te sparren en kennis te delen. Er wordt ook daarnaast ook nauw samengewerkt met P&O-Services en de recruiters, waarmee je samen de vacatures oppakt.

In verband met ziekte van een collega zijn wij op korte termijn op zoek naar een ervaren personeelsadviseur, die bij voorkeur actuele ervaring heeft met het werken als personeelsmanagementadviseur bij een overheidsorganisatie of ZBO.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Ervaring met SAP is wenselijk.


Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

Taken

  • Ondersteunen, begeleiden, adviseren, informeren van leidinggevenden bij alle zaken op het terrein van personeel en organisatie. Belangrijke onderwerpen: verder uitwerken van de
    actieplannen uit het Strategisch Personeelsplan, ondersteuning bij functioneringstrajecten, ziekteverzuim, vacatures enz.

  • De personeelsadviseur is de HR Businesspartner van het management en neemt in die rol o.a. deel aan werkoverleggen en heeft veelvuldig contact met leidinggevenden.

  • Sparringpartner voor collega’s op het gebied van P&O en een partner in business voor het management.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2024 tot en met 31 mei 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2x 3 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Eisen



  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding P&O.

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:
    • Resultaatgericht;
    • Adviesvaardigheid;
    • Overtuigingskracht;
    • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
    • Klantgericht;
    • Kwaliteitsgericht;
    • Proactief en initiatiefrijk;
    • Teamspeler;
    • Organisatie (en politieke) sensitiviteit;
    • Analytisch vermogen.

  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent.
    Graag aangeven of u hieraan kunt voldoen.

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2024 tot en met 31 mei 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2x 3 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand.De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

    Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

  • Door de kandidaat zelf geschreven CV en motivatie.

  • Ervaring met SAP HCM is een pré.

  • Minimaal 1 jaar actuele ervaring met een vergelijkbare organisatie (ZBO, Overheid).

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het begeleiden en adviseren van leidinggevenden op het gebied van P&O.

  • Minimaal 5 jaar ervaring op het gebied personeelsadvies.

  • Taalniveau Nederlands minimaal B2.

  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 3 pagina's A4 toe. Graag cv in PDF aanleveren.
    Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 3 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria.Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.

  • Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.


Wensen



  • U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren
    werkzaamheden als P&O adviseur (zie ook omschrijving werkzaamheden en
    verantwoordelijkheden). Toelichting is verplicht.Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.

  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden)op welke wijze u beschikt over de gevraagde competenties Toelichting is verplicht.Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.