Fulltime
Utrecht
Geplaatst 4 dagen geleden
24-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

25-11-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

25-05-2025

Standplaats

Wijk bij Duurstede

Deadline

24-11-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Overheid, Project- en Programmamanagement



Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. Onze omvang zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar.
Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kan doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.

Opdracht

  • Jij bent (mede)verantwoordelijk voor de voorbereiding en realisatie van onderhoudsprojecten in onze openbare ruimte. Hierbij ligt de nadruk op infrastructurele projecten, maar deze omvatten regelmatig ook cultuurtechnische onderdelen. Soms zijn dit snelle, technische vervangingen zoals bijvoorbeeld een brug of een asfaltkruising, soms zijn er ook projecten die in participatie opgepakt moeten worden;

  • Jij werkt nauw samen met onze beheeradviseurs. Zij zorgen voor duidelijke kaders/opdrachten  op de vakgebieden groen/water/riolering/wegen-verkeer;

  • Samen met de directievoerder en/of toezichthouder stuur jij de aannemer aan, je houdt bouwvergaderingen en zorgt voor een gedegen projectadministratie;

  • Je bent binnen deze projecten de schakel tussen de toezichthouders, beheerders, ontwikkelaars/ aannemers, betrokken afdelingen en het bestuur. Je legt verantwoording af aan de teamleider BOR/strategisch adviseur BOR;

  • Je betrekt inwoners en gebruikers bij de planvorming en communiceert hier helder over, zowel in- als extern;

  • Je creëert politiek bestuurlijk draagvlak en bereidt het bestuurlijke besluitvormingsproces voor;

  • Je beoordeelt en toetst onderzoeken, offertes, tekeningen en contractstukken en adviseert over de projectaanpak en technische toepassingen;

  • Je voert onderhandelingen met de ontwikkelaar of de aannemer;

  • Je verzorgt projectrapportages en -planningen voor collega’s en het bestuur.


Competenties

  • Resultaatgericht en verantwoordelijk;

  • Kwaliteits- en klantgerichte instelling;

  • Communicatie en digitaal vaardig;

  • Je kan complexe situaties goed beoordelen en inschatten welke (politieke) belangen hier een rol spelen en daarop inspelen;

  • Een integrale blik op de openbare ruimte in zowel het operationele als het beleidsmatige gebied.


CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 2 december 2024 tussen 09:00 uur en 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij of voor een gemeente/waterschap met onderhoudswerkzaamheden in de openbare ruimte (cultuur-, civieltechnisch);

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als opdrachtgever op gebied van projectleiding civiel- en/of cultuurtechniek (benoem dit duidelijk in het cv);


Wensen



  • Aantoonbare kennis van UAV-(GC) en RAW systematiek;

  • Aantoonbare werkervaring als teamlid selectiecommissie van aanbestedingsdocumenten EMVI-plan.

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van civiele techniek, wegenbouw en/of rioleringstechniek;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.