Consulent p&o services
Het Kadaster- Detachering
Fulltime
Gelderland
Geplaatst 1 week geleden
26-11-2024
Vacature kenmerken
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Omschrijving werkzaamheden
De directie Personeel & Organisatie (P&O) is verantwoordelijk voor het HR-beleid, de uitvoering van het HR beleid en facilitaire zaken. De directie staat voor gericht beleid en goede dienstverlening. De directie staat niet op zichzelf, maar maakt onderdeel uit van de waardestroom bedrijfsvoering. Door vraagstukken integraal en in samenwerking op te pakken bereiken we het gewenste resultaat, waarbij het belang van het Kadaster als organisatie voorop staat.
Je komt terecht op de afdeling P&O Services, binnen het team P&O-Services wat onderdeel is van de directie Personeel & Organisatie. Het team houdt zich dagelijks bezig met het administratieve proces binnen P&O op het vlak van o.a. ziekte, verlof, in,- door en uitstroom.
We zijn als afdeling volop in ontwikkeling en proberen steeds op zoek te gaan naar verbeteringen in ons proces. Op dit moment loopt er een aanbesteding van nieuwe software voor de dagelijkse bedrijfsactiviteiten waaronder inkoop, financiën, projectbeheer, personeels,- en salarisadministratie.
Daarin zijn een aantal uitgangspunten opgenomen die hieraan ten grondslag liggen:
- We gaan uit van Best Practices;
- We houden ons zoveel mogelijk aan de standaard;
- We doen digitaal wat digitaal kan;
- De registratie vindt plaats bij de bron.
Voor het team betekent dit een verandering in werkwijze en hoe wij de dingen doen met elkaar. Dat is waar we de aankomende tijd naar toewerken en dat doet een aanspraak op competenties zoals flexibiliteit, eigenaarschap, gespreksvaardigheden, klantgerichtheid, inlevingsvermogen en organisatiesensitiviteit.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
- SAP HCM en SuccessFactors;
- ERP Afas;
- Andere ERP en/of HR programma’s;
- Microsoft Office;
- HR-Processen;
- Relevante Wet- en regelgeving.
Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
Als Consulent P&O bij het Kadaster ben je de spil in een soepele overgang tussen het huidige en het nieuwe ERP-programma. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt. Anderzijds signaleer, initieer en ondersteun je in de veranderingen van het ERP-programma. Je bent de ambassadeur en vraagbaak voor de veranderingen in de processen van de HR administratie maar ook richting de medewerkers die nu binnen deze processen werkzaam zijn.
Onder de coördinatie van de HR businesspartner en product owner geef je vorm aan de invulling van deze werkzaamheden. De aandacht komt te liggen op meer en meer uitfaseren van huidige werkwijze en voorsorteren op de nieuwe werkwijze. Daarin speelt het voorbereiden van alle medewerkers en managers een grote rol.
Binnen de directie P&O zijn we invulling aan het geven in een nieuwe werkwijze. P&O-Services ondersteund in hun expertise op het administratieve vlak en we zorgen voor een efficiënte administratieve afhandeling. Dit doen wij in nauwe samenwerking en met meer verbinding tot onze klant (managers en medewerkers).
P&O-Services staat in direct contact met de personeelsadviseurs, waarbij wij een samenwerkingsdynamiek hebben die complementerend is aan elkaar. We zijn als personeelsadviseur en P&O-services medewerker één gezicht en spreken één taal richting de business.
Daardoor zijn wij niet langer alleen de bewaker van de wet- en regelgeving maar ook de expert die meerwaarde levert in de toepassing ervan.
Als consulent P&O geef je het voorbeeld in de wijze waarop we hier invulling aan geven. Je neemt hierin het initiatief en een proactieve houding aan ten aanzien van de nieuwe werkwijze tussen P&O-Services en de personeelsadviseurs.
Je loopt niet weg voor deadlines en ziet het als uitdaging deze deadlines te halen. Je hebt een passie voor precisie en voelt je thuis in een omgeving waar teamspirit en samenwerking hoog in het vaandel staat.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 9 december 2024 tot en met 30 november 2025 voor 24-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Eisen
- Aantoonbare ervaring met ERP-systeem Afas.
- Aantoonbare ervaring met ERP-systeem SAP.
- Aantoonbare ervaring met het coachen en begeleiden van collega’s.
- Aantoonbare kennis van HR-processen en wet- en regelgeving.
- Afgeronde hbo-opleiding.
- Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:
• Resultaatgericht;
• Helicopterview;
• Adviesvaardigheid;
• Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
• Organisatiesensitief;
• Inlevingsvermogen;
• Kwaliteitsgericht;
• Klantgericht;
• nauwkeurig;
• Proactief en initiatiefrijk. - De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent.
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 9 december 2024 tot en met 30 november 2025 voor 24-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand.De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team. - Minimaal 4 jaar ervaring in een vergelijkbare HR-functie.
- U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 2 pagina's A4
Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 2 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria.Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet. - Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.
Wensen
- U beschrijft 2 cruciale knelpunten (max. 300 woorden) die zich vaak voor doen in dit soort processen /werkzaamheden en geeft hierbij aan hoe deze worden opgelost (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden).Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster.
- U geeft een beschrijving van een aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden).Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.
- U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) welke wijze de geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden).Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score.
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.