Adviseur handhaving
Gemeente Waalwijk
Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 7 dagen geleden
24-11-2024
Vacature kenmerken
Opdrachtomschrijving
- Bij bouwwerken controleren of men zich aan de voorschriften op het gebied van o.a. constructie en brandveiligheid houdt;
- Signalen van overtredingen en daarnaar handelen, in overleg met medewerkers van de afdeling;
- Behandelen van ongewone voorvallen, klachten, meldingen en handhavingsverzoeken;
- Het cluster bouwtoezicht trainen in het gebruik van CLO.
Kandidaatomschrijving
De kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring met bouwtoezicht. De kandidaat voldoet aan de VTH-kwaliteitscriteria 2.2. Daarnaast heeft de kandidaat aantoonbaar werkervaring bij zowel diverse gemeenten als omgevingsdiensten.
Omdat de kandidaat degene is die het cluster traint en opleidt in het gebruik van CLO, is uitgebreide kennis en ervaring met dit systeem vanzelfsprekend een vereiste.
Eisen
- Pakketkennis en werkervaring met CLOOmdat de kandidaat het cluster bouwtoezicht traint in gebruik van dit systeem, is uitgebreide kennis en ervaring met dit systeem vereist. De pakketkennis van deze systemen moet aantoonbaar zijn met het CV. Referentie vereist
- VTH-kwaliteitscriteria 2.2Uit je CV blijkt dat je voldoet aan de VTH-kwaliteitscriteria 2.2
Wensen
- Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en de gewenste competenties. - Inzetbaarheid
Je bent vanaf 01 januari 2025 voor tenminste 36 uur inzetbaar. - Werkervaring 1
Met je CV kun je aantonen dat je relevante werkervaring hebt opgedaan bij een omgevingsdienst. - Werkervaring 2
Met je CV kun je aantonen dat je relevante actuele werkervaring hebt opgedaan bij een middelgrote gemeente (40.000-60.000 inwoners). - Werkervaring 3
Bij voorkeur heb je relevante actuele werkervaring opgedaan bij de Gemeente Waalwijk.
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.