Fulltime
Noord-Holland
Geplaatst 1 week geleden
01-12-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG15

Startdatum

01-01-2025

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

31-12-2025

Standplaats

Den Ilp

Deadline

01-12-2024

Uurtarief

95 euro p/u

Sector

Juridisch, Overheid



Als senior vergunningverlener ben je dossier-eigenaar en verantwoordelijk voor het tijdig en adequaat afhandelen van vergunningen waarvoor de provincie het bevoegd gezag is in het kader van de Omgevingswet en de Wet Milieubeheer. Je toetst aan wet- en regelgeving en je brengt vervolgens het besluit in procedure. Je bent flexibel in te zetten ten aanzien van de werkzaamheden binnen het team en bent in staat om volledig zelfstandig een milieuvergunning af te handelen. Voor deze opdracht ligt het accent op de uitgebreide procedures in de afvalbranche en bij de mestverwerkende bedrijven. Je komt in een betrokken team terecht van 15 vergunningverleners en toezichthouders.

Kandidaatomschrijving


Je bent een sterke en stevige persoonlijkheid met een grote mate van zelfstandigheid, communicatieve vaardigheden, proces- en organisatievaardigheden en onafhankelijke oordeelsvorming.

Eisen



  • OpleidingDe kandidaat beschikt over hbo werk- en denkniveau. Dit blijkt uit het CV.

  • WerkervaringDe kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring met vergunningsprocedures voor industriële bedrijven opgedaan in de afgelopen 10 jaar. Dit blijkt uit het CV.


Wensen



  • Ervaring IPPC/BEVI bedrijven
    De kandidaat heeft ervaring met vergunningverlening voor IPPC/BEVI bedrijven. Dit blijkt uit het CV.

  • Ervaring Mestverwerkende bedrijven
    De kandidaat heeft ervaring mestverwerkende bedrijven. Dit blijkt uit het CV.

  • Ervaring bedrijven in afvalbranche
    De kandidaat heeft ervaring met bedrijven in de afvalbranche. Dit blijkt uit het CV.

  • InterviewBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
    Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    In de gesprekken toetsen we de eisen en gunningscriteria en kijken we naar de competenties.

  • Werkervaring
    De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring met vergunningsprocedures voor industriële bedrijven opgedaan in de afgelopen 10 jaar. Dit blijkt uit het CV.

  • Werkervaring Omgevingsdienst
    De kandidaat heeft werkervaring bij een omgevingsdienst. Dit blijkt uit het CV.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.