Opleidingscoördinatie
Hollandse Delta (Waterschap)
Parttime
Zuid-Holland
Geplaatst 1 week geleden
23-11-2024
Vacature kenmerken
De afdeling Personeel en Organisatie bestaat uit ruim twintig enthousiaste collega’s, die actief zijn op de gebieden personeelsadministratie, advies (zowel personeelsadvies en organisatieadvies), recruitment en Arbo en veiligheid.
De opdracht betreft onder andere het bewaken en identificeren van de opleidingsnoodzaak en behoefte binnen waterschap Hollande Delta op het gebied van de veiligheidsopleidingen. Hieronder valt de ondersteuning in het vervangen en implementeren van een nieuw LMS en de administratie omtrent opleidingen, zoals de verwerking van behaalde certificeringen. Daarnaast moeten de inhoudelijke ontwikkelingen naar nieuw of aangepast cursusaanbod worden vertaald en moet er zorggedragen worden voor de organisatie en de coördinatie van alle veiligheidsopleidingen. Tot slot behoort het inwerken van een nieuwe collega ook tot de opdracht.
Eisen
- CV indienen
Kandidaat of het bureau dient dient hier het cv te uploaden. Deze dient te zijn opgesteld in de Nederlandse taal. Het cv mag niet meer dan vijf pagina’s A4 bedragen in een goed leesbaar lettertype. - Eis kandidaat en/of adviesbureau
Het is kandidaat en het adviesbureau waaraan hij/zij verbonden is niet toegestaan om deze functie uit te voeren indien kandidaat en/of het adviesbureau anderzijds betrokken is bij de uitvoering van de beschreven opdracht.- Opdrachtnemer stemt in met voornoemde eis.
- Opdrachtnemer stemt niet in met voornoemde eis. - Opdracht omschrijving
Inschrijver heeft kennis genomen van de opdracht omschrijving zoals beschreven in hoofdstuk 1. - Referenties
Kandidaat of het bureau dient twee referenties in te dienen. Door het toevoegen van deze referenties aan de inschrijving, heeft waterschap Hollandse Delta het recht om rechtstreeks contact op te nemen met uw referenten. Dit zal eventueel alleen worden gedaan bij kandidaten die worden uitgenodigd voor een gesprek.Vermeld in uw antwoord minimaal de volgende gegevens van de referent:
bedrijfsnaam
naam referent
telefoon nummer referent
Wensen
- Ervaring kandidaat
Kandidaat heeft minimaal 10 jaar ervaring in een soortgelijke opdracht.De ervaring moet duidelijk terug te vinden zijn in het cv.
Uw beantwoording moet geverifieerd kunnen worden bij de referenties. - Kostenloze overname
In afwijking van artikel 25.1 AWVODI 2018 behoudt Opdrachtgever zich het recht voor om de ingehuurde kracht na 1040 gewerkte uren in dienst te nemen of met de ingehuurde kracht over indiensttreding te onderhandelen, zonder daarvoor enige financiële vergoeding aan Opdrachtnemer te zijn verschuldigd.- Opdrachtnemer gaat akkoord
- Opdrachtnemer gaat niet akkoord - Motivatie
Geef aan waarom u van mening bent dat uw kandidaat de geschikte persoon is voor deze opdracht bij waterschap Hollandse Delta.Verwijzing naar het cv levert geen score op. - Specifieke kennis
Geef aan hoe de opdracht bij het waterschap wordt uitgevoerd op basis van de opgedane kennis en ervaring. Denk hierbij aan kennis van/ervaring met:Organisatie veiligheidsopleidingen;
Opleidingsplannen;
Kennis KAM en veiligheid;
Vergroten veiligheidsbewustzijn;
Contractbeheer;
LMS.
De specifieke kennis moet duidelijk terug te vinden zijn in het cv, maar een verwijzing naar het cv levert geen score op.
Uw beantwoording moet geverifieerd kunnen worden bij de referenties. - Startdatum opdracht
Kandidaat dient per 1 januari 2025 beschikbaar te zijn voor de gevraagde uren. Geef hieronder aan per wanneer kandidaat beschikbaar is. - Werk- en denkniveau
Kandidaat heeft minimaal hbo werk- en denkniveau.Het werk- en denkniveau is duidelijk terug te vinden in het cv en indien nodig zijn kopieën van diploma’s beschikbaar. - Werkhouding en communicatieve vaardigheden
Geef een beschrijving waaruit blijkt dat de kandidaat in staat is om de opdracht zelfstandig uit te kunnen voeren. Ga hierbij specifiek in op de werkhouding en de communicatieve vaardigheden van de kandidaat.Verwijzing naar het cv levert geen score op.
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.