Parttime
Utrecht
Geplaatst 1 week geleden
24-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

01-01-2025

Aantal uur per week

16 uur p/w

Einddatum

01-09-2025

Standplaats

Utrecht

Deadline

24-11-2024

Uurtarief

90 euro p/u

Sector

Overheid, Project- en Programmamanagement



Je bent verantwoordelijk voor het op een juiste wijze vastleggen van de eigendomspositie van opstallen van sportverenigingen middels het vestigen van HARVO’s onder het BOS tarief. Het betreffen in totaal circa 11 locaties die voor 1 januari 2026 zouden moeten worden afgerond. De werkzaamheden betreffen:
-    Contactpersoon/ gesprekspartner voor de betreffende sportverenigingen en collega’s binnen de gemeente.
-    Het opstellen en laten ondertekenen door alle partijen van ca 11 HARVO’s  onder BOS tarief inclusief de bijbehorende bijlagen.
-    Het vastleggen van afspraken over opstallen die niet onder een HARVO vallen maar wel in eigendom zijn van de betreffende sportverenigingen waar ook een HARVO mee gevestigd wordt.
-    Juiste administratie van de gesloten contracten.
-    Zorgvuldige inhoudelijke overdracht van:
o    Gesloten overeenkomsten
o    Kennis ten aanzien van het sluiten van HARVO’s
o    Kennis ten aanzien van handelingswijze indien er sprake is van een verandering in de gesloten overeenkomsten door wijziging van opstallen door verenigingen.

Eisen



  • Geef hier twee recente en relevante referenties op.Let op: dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer onderstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:

    Referentie 1
    1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Referentie 2
    1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

  • Heeft u bij vraag 1.1.3. 'ZZP Rechtstreeks' ingevuld en heeft u gedurende de afgelopen 12 maanden voor meer dan 70% van de tijd (25 uren per week of 8 maanden per jaar) gewerkt als rechtstreekse zzp’er (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau) bij de gemeente Utrecht?

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?

  • Je beschikt over minimaal een hbo diploma:

  • Je hebt aantoonbare ervaring met en (juridische) kennis over het vestigen van HARVO’s:

  • Je hebt minimaal 4 jaar werkervaring in een soortgelijke functie:

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.


Wensen



  • Heb je ervaring binnen een gemeente?
    (selecteer de grootste optie die voor jou van toepassing is)

  • Hoeveel werkervaring heb je in een soortgelijke functie? Minimaal 4 jaar.

  • Omschrijf jouw werkervaring met het voeren van gesprekken met sportverenigingen over eigendomsposities en het vastleggen van afspraken. Hoe pak je dit aan?

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

  • Voeg hier je CV toe.
    Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit.
    Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten.

    Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.

  • Wat is het telefoonnummer en emailadres?
    Vermeld hier de gegevens van de aanbieder van deze offerte. Deze gegevens worden gebruikt tbv kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.