Senior assetmanager portefeuille ruimtelijke ontwikkeling en bereikbaarheid
gemeente Utrecht
Fulltime
Utrecht
Geplaatst 1 week geleden
2024-11-24
Vacature kenmerken
De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zo’n 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen(fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar.
Deze opdracht valt binnen het cluster Ruimtelijke Ontwikkeling & Bereikbaarheid.
Als Senior Assetmanager ben je functioneel verantwoordelijk voor de portefeuilles ruimtelijke ontwikkelingen bereikbaarheid (auto- en fietsparkeren). Vanuit “een tevreden klant in een rendabel en gezond pand” stuur je op klanttevredenheid, rentabiliteit en onderhoud. Samen met je team van assetmanagers treed je op als (gedelegeerd) eigenaar en daarmee ben je het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille. Je behandelt en coördineert hun vragen binnen de gemeente.
Je stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende portefeuilles in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je, samen met je team van assetmanagers, veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers en technische collega’s.
Je taken zijn:
- Je stuurt functioneel het team van vier assetmanagers binnen de portefeuille Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid aan.
- Je bent eindverantwoordelijk voor de onder jouw verantwoordelijkheid vallende portefeuilles op zowel financieel, juridisch en technisch vlak.
- Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor het management met betrekking tot functioneren van de portefeuilles Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid.
- Je vormt samen met de Opgavemanager en de Programmamanager de clustersturing. Je stemt ontwikkelingen binnen de portefeuilles Ruimtelijke Ontwikkeling en Bereikbaarheid met elkaar af.
Eisen
- Geef hier twee recente en relevante referenties op.Let op: dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer onderstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:
Referentie 1
1. Naam organisatie:
2. Naam contactpersoon:
3. Afdeling en functie contactpersoon:
4. Telefoonnummer contactpersoon:
Referentie 2
1. Naam organisatie:
2. Naam contactpersoon:
3. Afdeling en functie contactpersoon:
4. Telefoonnummer contactpersoon:
Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten. - Heb je ervaring met het aansturen van een team van assetmanagers?
- Heb je minimaal 2 jaar werkervaring als Assetmanager?
- Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
- Is de kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling door een bureau)?
- Je hebt een wo studie afgerond:
- Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.
Wensen
- Aantal jaren werkervaring in een vergelijke functie:- 2 jaar
- Meer dan 2 jaar - Heb je kennis/ervaring met strategische aankopen?
- Heb je werkervaring binnen een gemeente?
(selecteer de grootste optie die voor de kandidaat van toepassing is)- G4 gemeente
- 100.000+ gemeente
- Kleinere gemeente
- Nee - Omschrijf jouw werkervaring met de portefeuille Ruimte Ontwikkeling en Bereikbaarheid. Wat waren je werkzaamheden/verantwoordelijkheden?
- Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
- Voeg hier je CV toe.
Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit.
Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten.
Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat. - Wat is het telefoonnummer en emailadres?
Vermeld hier de gegevens van de aanbieder van deze offerte. Deze gegevens worden gebruikt tbv kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Deze opdracht is gesloten, je kan niet meer reageren.
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.