Servicenow ontwikkelaar ‘walk up experience’
gemeente Utrecht
Fulltime
Utrecht
Geplaatst 2 weken geleden
24-11-2024
Vacature kenmerken
Het Serviceplein is de interne 1e lijns dienstverlener voor ICT, HRM en Facilitair en Huisvesting binnen gemeente Utrecht. Specifiek voor het ICT-cluster is de wens om wachtrijmanagement via ServiceNow in te richten om de baliedienstverlening te verbeteren. (ServiceNow is dé servicemanagement tool van de gemeente). Elke week zijn er een paar honderd klantcontacten bij de ICT-balie op het Stadskantoor en werken hier twee tot vier Serviceplein medewerkers.
Als ontwikkelaar ga jij je bezig houden met het vertalen van de wensen van het Serviceplein naar de technische inrichting van de ‘walk up experience module’ in ServiceNow. In de bijlage vindt je de functionele wensen van het Serviceplein.
Deze opdracht loopt af wanneer de inrichting voltooid is. Bij een fulltime werkweek schatten we dat de opdracht na circa 3 maanden gereed is. Bij minder uren per week zal de opdracht langer duren.
Je taken zijn:
• Het conform functionele wensen inrichten van de ‘walk up experience’ module voor het Serviceplein ICT binnen de ServiceNow omgeving van de Gemeente Utrecht. Dit in afstemming en waar nodig samenwerking met de ServiceNow ontwikkelaars van de Gemeente Utrecht.
• Het indien van toepassing afstemmen van afwijkingen van de functionele wensen met de opdrachtgever. Tevens afstemmen van aanvullende vraagstukken om de wensen te (kunnen) realiseren en/of extra mogelijkheden in de module te benutten. (Indien de extra mogelijkheden na akkoord gerealiseerd worden, kan dit uiteraard gefactureerd worden).
• Het overdragen van de gerealiseerde producten aan de ServiceNow ontwikkelaars van de Gemeente Utrecht, na realisatie van de walk up experience, opdat de Gemeente Utrecht de module zelf kan onderhouden en doorontwikkelen.
Jij hebt:
• Aantoonbare ServiceNow ervaring in het algemeen, aangevuld met specifieke ervaring/kennis van de ‘walk up experience’ module in ServiceNow.
• Goede beheersing van de Nederlandse taal (voertaal bij de Gemeente Utrecht).
• Goede communicatieve vaardigheden.
Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zo’n inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.
Eisen
- Geef hier twee recente en relevante referenties op.Let op: dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer onderstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:
Referentie 1
1. Naam organisatie:
2. Naam contactpersoon:
3. Afdeling en functie contactpersoon:
4. Telefoonnummer contactpersoon:
Referentie 2
1. Naam organisatie:
2. Naam contactpersoon:
3. Afdeling en functie contactpersoon:
4. Telefoonnummer contactpersoon:
Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten. - Heb je werkervaring met ServiceNow ?
- Heeft u bij vraag 1.1.3. 'ZZP Rechtstreeks' ingevuld en heeft u gedurende de afgelopen 12 maanden voor meer dan 70% van de tijd (25 uren per week of 8 maanden per jaar) gewerkt als rechtstreekse zzp’er (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau) bij de gemeente Utrecht?
- Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
- Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.
Wensen
- Heb je werkervaring met de ‘walk up experience’ module in ServiceNow?
- Licht toe met welke aspecten/onderdelen/modules binnen ServiceNow je ervaring hebt.
- Per wanneer ben je beschikbaar en voor hoeveel uur per week?
- Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
- Voeg hier je CV toe.
Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit.
Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten.
Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat. - Wat is het telefoonnummer en emailadres?
Vermeld hier de gegevens van de aanbieder van deze offerte. Deze gegevens worden gebruikt tbv kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.