Beleidsmedewerker onderwijshuisvesting
gemeente Katwijk
Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 2 weken geleden
2024-11-20
Vacature kenmerken
Als coördinator onderwijshuisvesting bij de gemeente Katwijk ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en coördinatie van het Integraal Huisvestingsplan (IHP) in lijn met onze investeringen in nieuwbouw en renovatie van schoolgebouwen. Jouw doel is om samen met schoolbesturen en andere relevante stakeholders kwalitatief goede en toekomstbestendige onderwijshuisvesting te realiseren, die voldoet aan de duurzaamheids- en accommodatiebeleid van de gemeente.
Verantwoordelijkheden
- Opstellen en coördineren van integrale huisvestingsplannen.
- Behandelen van huisvestingsaanvragen en uitvoeren van de huisvestingsverordening.
- Samenwerken met interne en externe stakeholders aan beleidsontwikkeling en gebiedsontwikkeling.
- Advies uitbrengen aan management en bestuur over ontwikkelingen en oplossingen in onderwijshuisvesting.
De kandidaat is inzetbaar vanaf december 2024 tot en met februari voor 24-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.
Eisen
- 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
- Aantoonbare werkervaring met het opstellen en uitvoeren van integrale huisvestingsplannen.
- De kandidaat beschikt over een opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau.
- Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsmedewerker huisvesting bij een gemeentelijke organisatie.
- U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Wensen
- De kandidaat beschikt over een afgeronde wo-opleiding stedenbouw, bestuurskunde, overheidsmanagement of facility management.
- De kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen en uitvoeren van integrale huisvestingsplannen.
- Minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar als beleidsmedewerker onderwijshuisvesting bij een gemeentelijke organisatie.
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Deze opdracht is gesloten, je kan niet meer reageren.
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.