Fulltime
Utrecht
Geplaatst 5 uur geleden
10-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG9

Startdatum

01-01-2025

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

01-01-2026

Standplaats

Utrecht

Deadline

10-11-2024

Uurtarief

95 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Infra, Techniek



Als Directievoerder ga je werken voor de afdeling Stadsingenieurs – makers van de Utrechtse buitenruimte. Stadsingenieurs is één van de zes afdelingen van Stadsbedrijven en is het interne ingenieursbureau van de gemeente Utrecht. We houden ons bezig met de unieke combinatie van kennis van de stad én techniek. Onze belangrijkste taak is het leveren van (ruimtelijke) expertise voor projecten gericht op duurzame ontwikkeling, inrichting en groot onderhoud van de openbare ruimte. Zowel onder- als bovengronds. Kijk voor meer informatie over de afdeling op: Bouw en techniek - Gemeente Utrecht (werkenbijutrecht.nl).

Voor diverse werken in uitvoering, zoeken wij een directievoerder. Het gaat hierbij om werken in de openbare ruimte, onder andere aan de Damstraat, Socrateslaan en Maliebaan. Kortom, je werkt aan projecten die ervoor zorgen dat de openbare ruimte mooi, groen, functioneel en veilig wordt. Als directievoerder ben je voor deze werken tijdens de realisatie het aanspreekpunt voor de opdrachtnemer. Je werkt zelfstandig, samen met de toezichthouder en binnen het projectteam.

Voor de invulling van deze opdracht zijn wij op zoek naar 2 senior directievoerders.

Je taken zijn:

•    Je beoordeelt en toetst de plannen van de aannemer en brengt de eventuele risico’s in kaart;
•    Coördinatie ontwikkelaars en bouwers;
•    Coördinatie nutsbedrijven;
•    Je geeft advies over praktische uitvoerbaarheid van het werk;
•    Je bent verantwoordelijk voor de uitvoeringsfase van het project (kwaliteit, planning, voortgang, risicomanagement, budget, vergunningen, verkeersmaatregelen, omgeving, termijnstaten, controle meer en minderwerk);
•    Je ben beschikbaar voor vragen en kritische momenten op het werk;
•    Oplossen van dagelijkse problemen in overleg met en tussen functionarissen van de gemeente;
•    Je bent voorzitter van bouwvergaderingen;
•    Je bent aanwezigheid bij de voor- en eindopnames;
•    Opstellen proces-verbaal van opname.

De complexiteit van het werk zit in de krappe planning, de afstemming met diensten, bewoners en bedrijven, de drukke Utrechtse binnenstedelijke omgeving, of een combinatie van alle drie. Over je werk communiceer je veel met de projectleider.

Jij hebt:
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en je schakelt makkelijk tussen verschillende partijen. Daarnaast heb je goed technisch inzicht en een proactieve werkhouding.

Eisen



  • Geef hier twee recente en relevante referenties op.Let op: dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer onderstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:

    Referentie 1
    1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Referentie 2
    1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?

  • Is de kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling door een bureau)?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau met een opleiding in de richting van Civiele Techniek/Bouwkunde:

  • Je beschikt over VCA-vol certificering:

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.


Wensen



  • Aantal jaren aantoonbare werkervaring als directievoerder: minimaal 5 jaar.

  • Geef een voorbeeld van een complexe situatie tijdens de uitvoering van een project waarbij afstemming nodig was met de omgeving (bewoners, bedrijven, gebruikers). Hoe heb je communicatie naar verschillende partijen aangepakt? Wat was jouw rol en waarin heb jij het verschil gemaakt?

  • Geef een voorbeeld van een complexe situatie tijdens de uitvoering van een project waarin je niet op één lijn lag met een aannemer. Beschrijf op welke wijze je dit hebt opgelost. Wat was jouw rol en waarin heb jij het verschil gemaakt?

  • Heb je werkervaring binnen een gemeente?

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.