Fulltime
Zeeland
Geplaatst 6 uur geleden
29-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG16, SDG17

Startdatum

30-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

10-11-2025

Standplaats

Middelburg

Deadline

29-10-2024

Uurtarief

110 euro p/u

Sector

Inkoop, Overheid



Voor een tweetal clusters zijn we op zoek naar een inkoopadviseur voor 36 uur/per week ter versterking van de contractteams. Je werkzaamheden zullen verdeeld zijn over meerdere clusters. De clusters, die meerdere contracten kunnen omvatten, werken volgens het standaard Integraal Project Managementmodel (IPM) waarbij een contractmanager leidinggeeft aan een contractteam. Jij fungeert binnen het contractteam als Inkoopadviseur voor projecten die zich zowel in de contractvoorbereidingsfase, aanbestedingsfase als uitvoeringsfase bevinden. Als inkoopadviseur stel jij een heldere inkoopvisie op en houd je rekening met de geldende wet- en regelgeving, zoals de Aanbestedingswet en de Gids Proportionaliteit. Ook zorg jij dat de juiste jurisprudentie wordt toegepast en mogelijke risico’s en kansen als eerste ziet. Je stelt inkoopplannen op, het aanbestedingsproces richt je mee in voor en begeleidt je en je adviseert over de naleving van het contract, contractwijzigingen en kwaliteitstoetsen. Jij beheerst enerzijds de inhoud en anderzijds ken jij het doel van de projecten. In elke fase van inkoop en contractbeheersing ben je een betrouwbare sparringpartner voor alle betrokkenen, zoals de opdrachtgevers, projectteams en contractmanagers. Probleemloos neem jij deze betrokkenen mee in de keuzes die gemaakt worden en overtuig je hen daarvan. Je ziet erop toe dat inkopen en contracten voldoen aan de kaders, richtlijnen en randvoorwaarden en werkt hierbij nauw samen met de verantwoordelijke contractmanagers. Hen sta je ook bij met advies over contractwijzigingsvoorstellen of claims. Daarbij draag je zorg voor de juiste verantwoording en vastlegging in de daarvoor bestemde systemen zoals SAP, Hummingbird en de VtW-registratietool (GRIP).

Eisen



  • Kandidaat beschikt aantoonbaar over een opleiding (zoals bijvoorbeeld NEVI of gelijkwaardig) op het gebied van inkoop

  • Kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het zelfstandig begeleiden van een Europese aanbesteding

  • Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 5 aantal jaren kennis van en werkervaring met het inkoopproces

  • Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal een afgeronde hbo-opleiding


Wensen



  • Mate waarin de kandidaat beschikt over aantoonbare kennis van en ervaring met de systemen SAP, Grip, Hummingbird en/of TenderNed

  • Mate waarin de kandidaat beschikt over ervaring bij de (Rijks)overheid in uitvoerende en adviserende werkzaamheden in het inkoopproces

  • Mate waarin de kandidaat kennis en ervaring heeft van de contractvormen zoals D&C-contracten en raamovereenkomsten


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.