Parttime
Zuid-Holland
Geplaatst 1 dag geleden
30-10-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG17, SDG4, SDG8

Startdatum

31-10-2024

Aantal uur per week

0 uur p/w

Einddatum

31-10-2024

Standplaats

Rotterdam

Deadline

30-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Marketing, Project- en Programmamanagement, Voorlichting en Communicatie







Voor de afdeling Marketing & Communicatie van Albeda hebben wij een vacature Projectmedewerker Marketing & Communicatie. De afdeling Marketing & Communicatie bestaat uit 25 medewerkers die zich bezig houden met corporate, interne en externe communicatie, marketing, social media, werving en voorlichting en evenementenorganisatie. De standplaats van de afdeling is de Haastrechtstraat in Rotterdam-Zuid.

Over Albeda
Albeda is een regionaal opleidingsinstituut voor middelbaar beroepsonderwijs (mbo) en volwasseneducatie. Met 120 opleidingen, waarvan een aantal met meerdere uitstroomrichtingen, en een ruim aanbod van kortlopende cursussen en contractactiviteiten, zijn wij een van de belangrijkste opleidingsinstituten in de regio Rotterdam. We ontwikkelen ons onderwijs in samenwerking met bedrijven, gemeenten en overheidsinstellingen. Mede hierdoor biedt Albeda inspirerend onderwijs en werk.

We zijn continu in ontwikkeling en werken in divers samengestelde teams, wat Albeda innovatiever, creatiever en het werk leuker maakt. Met 2.200 medewerkers uit dertien colleges, verschillende samenwerkingsverbanden en zeven stafafdelingen bereiden we 20.000 studenten voor op hun plek in de samenleving en een beroep dat er toe doet.

Albeda hecht waarde aan een diverse en inclusieve organisatie. Werken in divers samengestelde teams maakt ons innovatiever, creatiever en het werk leuker. Iedereen die zich herkent in het profiel wordt daarom uitgenodigd te solliciteren.

Wat ga je doen?
Als projectmedewerker werk je voor en met de communicatieadviseurs binnen de afdeling. Je houdt je bezig met het (mede) bedenken en ontwikkelen van communicatiemiddelen voor interne opdrachtgevers. Je bent verantwoordelijk voor planning, werkt binnen het door de adviseur geaccordeerde budget en volgens de richtlijnen van de Albeda huisstijl en -identiteit. Je ondersteunt bij verschillende activiteiten, zoals een open dag of studiekeuzebeurs. Je houdt diverse onlinekanalen bij. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de goede relaties en afspraken met leveranciers en toeleverende organisaties.

Wat heb je daarvoor nodig?

  • Je hebt aantoonbaar mbo/hbo werk- en denkniveau

  • Je hebt minimaal drie jaar ervaring als medewerker op een communicatieafdeling, liefst bij een vergelijkbare organisatie of in het onderwijs

  • Je hebt verstand van media, middelen en inkoop

  • Je bent in staat offertes aan te vragen, op te stellen en te beoordelen

  • Je hebt ervaring in projectmanagement en kunt projectmatig werken

  • Je hebt affiniteit met vormgeving, beeld en film

  • Je bent vertrouwd met volgen en plaatsen op de sociale mediakanalen, Mailchimp en websites


Daarnaast beschik je over de volgende competenties:

  • Klantgerichtheid

  • Scherpe probleemanalyse

  • Creativiteit

  • Communicatief vaardig

  • Flexibel

  • Samenwerkingsgericht, maar ook zelfstandig kunnen werken

  • Dienstverlenend

  • Praktisch en punctueel















Eisen



  • Je bent in staat offertes aan te vragen, op te stellen en te beoordelen

  • Je hebt aantoonbaar mbo/hbo werk- en denkniveau

  • Je hebt ervaring in projectmanagement en kunt projectmatig werken

  • Je hebt minimaal drie jaar ervaring als medewerker op een communicatieafdeling, liefst bij een vergelijkbare organisatie of in het onderwijs

  • Je hebt verstand van media, middelen en inkoop


Wensen



  • Je bent vertrouwd met volgen en plaatsen op de sociale mediakanalen, Mailchimp en websites

  • Je hebt affiniteit met vormgeving, beeld en film

  • Upload hier uw cv


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.