Fulltime
Gelderland
Geplaatst 1 dag geleden
03-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

04-11-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

31-10-2026

Standplaats

Wezep

Deadline

03-11-2024

Uurtarief

85 euro p/u

Sector

ICT Informatievoorziening, Overheid



H2O is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek en hebben in dat kader een gezamenlijke visie. Met deze visie wordt richting en invulling gegeven aan een robuuste en beheersbare informatievoorziening voor de H2O gemeenten, met als doel: een geharmoniseerd applicatielandschap op basis van generieke processen. Naast de uitvoering van een aantal grootschalige projecten, waarbij de kernapplicaties en de datadistributie opnieuw worden aanbesteed en geïmplementeerd, wordt ook stevig gebouwd aan de organisatie-inrichting van de informatievoorziening en de IT-governance.

Opdracht
Binnen dit samenwerkingsverband is een nieuw Zaaksysteem aanbesteed. Dit systeem wordt de komende jaren geïmplementeerd. De implementatiefase is inmiddels gestart.Voor deze fase zoeken we Functioneel beheerder Djuma die verantwoordelijk is voor de inrichting van het zaaksysteem en dit af te stemmen op de behoeften van de drie gemeenten.Als Functioneel beheerder Djuma draag je zorg voor de inrichting van het zaaksysteem en ben je verantwoordelijkheid voor bijbehorende applicaties zoals elektronische handtekeningen, anonimiseringstool en koppelingen met onze backofficesystemen.

Concreet houd jij je bezig met:

  • Applicaties aanpassen naar de wensen van de drie organisatie binnen de vastgestelde kaders;

  • Autorisatiebeheer;

  • De informatievoorziening voor de drie gemeenten verbeteren;

  • Adviseren over huidige en toekomstige ontwikkelingen;

  • Regulier beheer van de reeds opgeleverde en in beheer genomen onderdelen van het systeem.


Eisen



  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT;

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheer van een zaaksysteem;

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het inrichten van een zaaksysteem;

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van informatiebeheer in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke instelling;

  • De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 7 november 2024 vanaf 14:00 uur.


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van werkinstructies.

  • Aantoonbare werkervaring met / kennis van I-navigator;

  • Aantoonbare werkervaring met / kennis van zaaksysteem Djuma;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van Informatiebeheer binnen een gemeentelijke instelling;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.