Fulltime
Overijssel
Geplaatst 1 dag geleden
03-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

04-11-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

31-12-2025

Standplaats

Hardenberg

Deadline

03-11-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Openbare orde en veiligheid, Overheid, Project- en Programmamanagement



De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Eisen



  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Veiligheid of Integrale veiligheid;

  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een integraal veiligheidsplan en uitvoeringsplan;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider of als adviseur veiligheid binnen een overheidsinstelling;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met een samenwerking met de ketenpartners 'de nationale politie' en 'openbaar ministerie';

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met veiligheidsvraagstukken behandelen op strategisch, tactisch en operationeel niveau (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv).

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervairng in de afgelopen 10 jaar op het gebied van Openbare Orde en Veiligheid binnen een gemeente;

  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider of als adviseur veiligheid binnen een overheidsinstelling;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.