Medewerker financiën
Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek- Detachering
Fulltime
Flevoland
Geplaatst 2 dagen geleden
31-10-2024
Vacature kenmerken
Als medewerker Financiën heb je een veelzijdig takenpakket. Je vindt het leuk om te schakelen tussen werkzaamheden en je houdt van diversiteit. Het is vanzelfsprekend dat je blij wordt van het werken met cijfertjes.
Taken:
- Inkomende facturen inboeken inclusief bijhouden van de workflow en uitgaande facturen maken
- Verzorgen van bankbetaling
- Inlezen van bankafschriften in Afas en archiveren van bankafschriften
- Bijhouden van crediteuren mailbox
- Memoriaal boekingen maken en overboekingen tussen de grootboekrekeningen
- Acties rondom crediteuren/debiteuren (bellen, boekingen maken)
- Maandelijkse overzichten debiteuren/crediteuren beheer
- Ondersteuning bij voorbereiding op accountantscontrole
- Invoeren budgetten en budgetwijzigingen
- Financiële proces rondom dwangsommen (boeken, bijhouden ontvangst, communicatie richting juristen en voorbereiden doorbetaling)
- Dwangsom overzichten maken (maandelijks)
- Loonjournaalposten inboeken
Wie zoeken wij?
Wij zoeken iemand die:
- Bij voorkeur een MBO opleiding niveau 4 heeft, richting financiën
- Ervaring heeft met het uitvoeren van de bovengenoemde werkzaamheden
- Aantoonbare kennis heeft van het officepakket
- Bij voorkeur basiskennis heeft van AFAS
- Flexibel, nauwkeurig en zelfstandig is
Eisen
- Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk)
- Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de opdrachtgever.
De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Kandidaten dienen in loondienst (inclusief uitzenden, detacheren) aangeboden te worden. - Kandidaat heeft minimaal 3 jaar, in de afgelopen 7 jaar, werkervaring met soortgelijke werkzaamheden op het gebied van financiën.
- Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding
Wensen
- De gesprekken vinden plaats in de week van 4 november. Graag hier vermelden welke momenten de kandidaat deze week beschikbaar is voor een gesprek
- Kandidaat heeft ervaring met AFAS
- Kandidaat heeft minimaal 3 jaar, in de afgelopen 7 jaar, werkervaring met soortgelijke werkzaamheden op het gebied van financiën.
- Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding op het gebied van Financiën.
- Kandidaat heeft relevante werkervaring bij een overheidsorganisatie.
- Kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek, alsmede de competenties:
- nauwkeurig
- zelfstandigheid
- Analytisch vermogen
- verantwoordelijk
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.