Fulltime
Gelderland
Geplaatst 8 uur geleden
09-11-2024

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

09-12-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

01-05-2025

Standplaats

Lichtenvoorde

Deadline

09-11-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Bouwkunde- en Civiele techniek, Overheid



Voor deze opdracht word je ingezet als adviseur ruimtelijke ontwikkeling en heb je de regierol over ruimtelijke plannen. Vanuit een brede integrale kijk adviseer je het bestuur over ruimtelijke projecten. Van ontwikkeling tot initialisatie van een ruimtelijke procedure, ben jij de spil in het proces. Je weet betrokkenen op het juiste moment te betrekken en mee te nemen bij een ruimtelijke ontwikkeling. Je geeft sturing aan een proces waarbij wij een steeds grotere rol geven aan bewoners en maatschappelijke organisaties. Je treedt op als vertegenwoordiger van de gemeente tijdens overleggen met werkgroepen, projectontwikkelaars en ondernemers. Daarnaast begeleid je ruimtelijke procedures en bewonersbijeenkomsten. Daarnaast kent de Omgevingswet geen geheimen voor jou. Jij neemt tijdelijk de implementatie van deze wet in onze organisatie over.

Verantwoordelijkheden

Zie opdrachtomschrijving.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 9 december 2024 tot en met 30 april 2025 voor 28 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.

Eisen



  • U bent bereid om (minimaal 2 dagen per week) op locatie te werken. Volledig op afstand werken is voor deze opdracht niet mogelijk.

  • U heeft aantoonbare kennis van en werkervaring met de omgevingswet binnen het ruimtelijk domein.

  • U heeft aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke of
    overheidsinstelling.

  • U heeft aantoonbare werkervaring in het vertegenwoordigen van de gemeente in overlegsituaties.

  • U heeft een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau op een voor de opdracht toepasselijk gebied.

  • U heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een soortgelijke functie.

  • U voegt één Nederlandstalige curriculum vitae (cv) van maximaal 5 pagina's A4 (pdf), waaruit
    opleiding, ervaring en vaardigheden blijken.


Wensen



  • U toont duidelijk aan (max. één A4) dat de door u geleverde expertise en competenties van
    meerwaarde zijn voor de werkzaamheden zoals beschreven in de opdrachtbeschrijving.Beoordeling: hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van de
    gemeente Oost Gelre en de werkzaamheden zoals beschreven in de opdrachtbeschrijving,
    hoe hoger de score.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.